گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

اختتامیه سومین جشنواره سایتها و وبلاگهای موسیقی برگزار می شود

مراسم اختتامیه سومین جشنواره سایت ها و وبلاگهای موسیقی روز پنجشنبه، بیست و دوم اسفند ماه ۱۳۹۲ ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. در این نشست برگزیدگان شاخه های مختلف سومین دوره جشنواره معرفی می گردند و جوایزی نیز به رسم یادبود به آنها اهدا می گردد. از دیگر برنامه های اختتامیه جشنواره می توان به اجرای آثاری توسط دو گروه موسیقی نیز اشاره نمود.

نخستین دوره جشنواره سایتها و وبلاگهای موسیقی در سال ۱۳۹۰ برگزار گردید و از آن پس این جشنواره هر ساله به معرفی و تقدیر برترین مقالات، نقدها، گزارش ها، یادداشت ها و اخبار موسیقی می پردازد. در این میان، معرفی بهترین سایت و وبلاگ موسیقی سال نیز جایگاه ویژه ای دارد.



دبیری دو دوره پیشین و همچنین دوره سوم این جشنواره، به عهده سجاد پورقناد بوده است. هیات داوران دو دوره پیشین این جشنواره را حمیدرضا عاطفی، پیمان سلطانی، سید ابوالحسن مختاباد، رضا فیاض، آروین صداقت کیش، پویا سرایی تشکیل داده اند. هیأت داوران جشنواره سوم نیز از این قرار است:‌ محسن قانع بصیری، شهرام صارمی، دکتر پیروز ارجمند، دکتر نرگس ذاکر جعفری، دکتر پویا سرایی.

در اختتامیه روز پنجشنبه، بیست و دوم اسفند ماه، پیمان سلطانی، آهنگساز، نوازنده و نویسنده، به همراه آواز غفار ذابح و تنبک دکتر پیمان ناصح پور قطعاتی را به اجرا می گذارند و در ادامه این برنامه ارکستر کوبه ای نایریکا به اجرا خواهد پرداخت.



ارکستر کوبه ای نایریکا متشکل از ۴۰ بانوی نوازنده است که با سازهای مختلف کوبه ای از سراسر جهان به اجرا می پردازند. رهبری ارکستر نایریکا را مینو رضایی نوازنده و مدرس سازهای کوبه ای به عهده دارد.

این جشنواره مانند سالهای گذشته با صدای علیرضا پورامید اجرا خواهد شد. طراحی پوستر این دوره از جشنواره نیز، به عهده امیر علی مددی بوده است.

لازم به یادآوری است که این برنامه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران اجرا می شود و ورود برای عموم آزاد است.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است