گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

برگزاری مستر کلاسهای استادان روسی در کنسرواتوار تهران

مستر کلاسهای استادان روسی در کنسرواتوار تهران در سه رشته آواز، پیانو و فلوت برگزار می شود. هزینه شرکت در مستر کلاس های یک روزه (یک ساعته) برای دانشجویان ۷۰ هزار تومان و برای سایر علاقمندان ۹۰ هزار تومان است. همینطور هزینه شرکت در کلاس های ۸ جلسه ای این اساتید ۳۲۰ هزار تومان می باشد. در تمام این کلاسها، مترجم زبان روسی حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است که به کلیه کسانی که در مسترکلاس ها شرکت می کنند گواهی شرکت در مستر کلاس مورد تایید کنسرواتوار و نیز با امضای کنسرواتوار و استاد مربوطه داده خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این دوره ها می توانند با این شماره تماس بگیرند: ۸۸۹۱۳۰۱۰


میتریایو وادیم (Mitryayev Vadym)

میتریایو وادیم از آکادمی ملی موسیقی چایکوفسکی (کیف، اوکراین) در سال ۲۰۰۷ فارغ التحصیل شده است. مکانی که او کلاس های آواز با وی.جی.بوجمیستر (V.G.Bujmister) و همچنین درس هایی با اِستون وارکو (Steven Varco) و واسیلی ساوِنکو (Vassily Savenko) گذرانده است.

در حین تحصیل او در فستیوال بزرگ کلیسای سنت الکساندر شرکت کرده است؛ همچنین از سال ۲۰۰۶ تاکنون به عنوان سولیست در گروه کُر مردان شهرداری حضور داشته و با تور اطراف اوکراین و همچنین در انگلستان، فرانسه، بلژیک و آلمان برنامه اجرا کرده است.

در سال ۲۰۰۹ او در خارکف، اوکراین، در سال ۲۰۱۱ در سلواکیا و در سال ۲۰۱۲ در وین – اتریش و در سال ۲۰۱۳ در شهر ناپل، ایتالیا و در سال ۲۰۱۴ در مالدیو برنده جوایز رقابت های بین المللی آواز گردیده است.
وی از سال ۲۰۰۸ شروع به همخوانی (دوئت) با همسرش گالینا خداکیوسکا (Galyna Khodakivaska) نموده است؛ در سال ۲۰۱۱ آنها مفتخر به دریافت دیپلم فستیوال آمادئویی در اوکراین و در سال ۲۰۱۴ دیپلم فستیوال کلاسیک شوکو گردیده اند.



والنتین دوکامینیکوف

والنتین دوکامینیکوف در سال ۱۹۸۹ در شهر گوگانسک در اوکراین متولد شد، وی در رشته پیانو ابتدا از هنرستان گلیرا فارغ التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشد خود را از آکادمی چایکوفسکی در شهر کیف گرفت.

ایشان در بسیاری از رقابت های بین المللی شرکت کرده که از آن جمله می توان از مسابقات آهنگسازان و پیانیست های نوجوان در کشورهای اوکراین، روسیه، لهستان، مجارستان و آلمان نام برد.

او همچنین در مستر کلاس های بسیاری حضور داشته و عضو ژوری جشنواره های نوجوان در پتریگوسک، سانک پز بورک، ژیتومیر، زاپوروژ، آلمان و مجارستان بوده است.



یاروسِلاو کوتسان (Yaroslav Kutsan)


یاروسِلاو کوتسان از سال ۱۹۸۹ الی ۱۹۹۸ به مدرسه عمومی رفته است. از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۲ در انستیتو موسیقی در کلاس های فلوت استاد هنر مریتد (Merited) و پروفسور ای.وی.ورهوینتز (Prof.Y.V.Verhovinets) شرکت کرده است.

از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ در دانشکده ملی فرهنگ و هنر کیف در کلاس های فلوت استاد هنر مرتید و استاد بروبوسکی (Trubovsky) حضور داشته است.

وی همچنین در رقابت های بین المللی زیادی شرکت کرده که از آن جمله می توان به “رقابت بین المللی هنرهای قرن بیستم” نام برد که در آن برنده مقام اول ورزل (Vorzel) گردید.

او همچنین در مستر کلاس های مختلفی حضور داشته که می توان مستر کلاس اساتید کنسرواتوار بلگراد در سال ۲۰۰۴، اساتید سنپترزبورگ در سال ۲۰۰۴، اساتید به نام فلوت در کنسرواتوار مونیخ در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹، استاد کوهِن در دانشکده هنر بلومینگتن (Bloomington) و اساتید واشنگتن دی سی (Washington ,DC) در سال ۲۰۱۰، در سال ۲۰۱۰ -۲۰۱۲ در مستر کلاس هرمَن کلیمایر (Hermann Klemayer) در کنسرواتوار مونیخ و در سال ۲۰۱۲ در سوئیس و پاریس نام برد.

ایشان در کنسرت های بسیاری در کیف و اطراف آن به عنوان سولیست شرکت کرده است و از سال ۲۰۰۶ تاکنون به عنوان استاد فلوت در مدرسه موسیقی تدریس می کند و در سال ۲۰۱۱ تاکنون در دانشکده گرینچینو کیف (Grinchenko) به عنوان استاد موسیقی شرکت کرده و در حال حاضر در چندین مدرسه موسیقی تدریس می کند.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است