گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

کنسرت های کیش به دستور ستاد کرونا لغو شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از لغو برگزاری همه کنسرت‌ها و برنامه‌ها در جزیره کیش خبر داد، بنا براین دستور، کنسرت های کیش لغو شد. فاطمه نوروزیان بیان داشت: به منظور حفظ سلامتی همه آحاد جامعه و با توجه به اوج‌گیری بیماری کرونا در جزیره کیش و کشور و به جهت جلوگیری از انتقال و گردش ویروس در تجمعات، پیرو پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری منطقه آزاد کیش تا اطلاع ثانوی همه کنسرت‌ها و سایر برنامه‌ها پیش بینی شده در جزیره کیش لغو شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه بر اساس داده‌ها دریافتی بندرعباس، بستک و کیش سه منطقه قرمز کرونایی هرمزگان است، اضافه کرد: سایر شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت هشدار قرار دارند و با ادامه این روند شاهد قرمز شدن سایر شهرستان‌ها خواهیم بود. با ثبات نسبی وضعیت کرونا در استان هرمزگان طی یکماه گذشته، مردم استان نسبت به این ویروس بی توجه شده و مجددا در حال برگزاری مراسم ها و دورهمی هستند.

آمارها حکایت از افزایش مراجعان سرپایی بیماران مبتلا به کرونا و همچنین بیماران بستری در استان هرمزگان در هفته جاری دارد و شامگاه پنجشنبه هشتم آبان ماه، پنجمین شهید مدافع سلامت این استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد و به دیدار حق شتافت.
دکتر حسین فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، شمار تخت های ویژه بیماران کرونایی را ۸۰ تخت اعلام کرد و افزود: متاسفانه در حال حاضر ۵۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که برای درصد قابل توجهی از این بیماران احتمال مرگ وجود دارد. موارد مراجعه سرپایی مبتلایان به کرونا در استان در طی هفته جاری ۲۷ درصد افزایش داشته است.

در جزیره کیش پیشتر با دستور رسمی ستاد ملی ‎کرونا جشنواره کنسرت های کیش لغو شده بود و کنسرت های «بهنام بانی»، «حسن ریوندی» (کنسرت خنده) و «مسعود صادقلو» در جزیره کیش لغو و بلیت فروشی آنها متوقف شد.

در روزهای گذشته «هورش بند» و «رضا بهرام»، در فضای باز آبنمای موزیکال مجموعه آوای خلیج فارس کیش، اجرای خود را روی صحنه بردند. پس از چندین ماه وقفه در برگزاری کنسرت زنده و حضوری به دلیل بحران کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی، به عنوان اولین برنامه «هوروش بند» با فاصله گذاری اجتماعی به روی صحنه رفت. این کنسرت چهارشنبه سی ام مهرماه در مجموعه آوای خلیج فارس جزیره کیش در آخرین دقیقه مانده به بامداد در ساعت ۲۳:۵۹ به صحنه رفت.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است