گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

گفتگوی هارمونیک یازده ساله شد

امروز هجدهم فرودین ماه سال ۱۳۹۴، سایت گفتگوی هارمونیک به یازدهمین ساگرد فعالیت خود رسید و در این یازده سال ما افتخار همراهی همه روزه شما عزیزان را داشته ایم. امروز در یازدهمین سال فعالیت این سایت، ماهنامه انگلیسی سایت به دبیری محبوبه خلوتی به صورت رسمی در این آدرس en.harmonytalk.com افتتاح شد و نیز تعداد دوستداران وب سایت گفتگوی هارمونیک در فیس بوک از مرز ۶۳۰۰ نفر گذشت.

امروز تعداد مطالب سایت به ۴۰۷۱ شماره رسیده که در شاخه موسیقی کلاسیک ایرانی با ۱,۷۹۲ شماره و شاخه موسیقی کلاسیک غربی با ۱,۰۹۵ شماره، پرمطلب ترین شاخه ها بودند.

در شاخه، نقد و بررسی ۵۷۷، موسیقی فیلم ۶۷، موسیقی معاصر ۲۸۹، تئوری موسیقی کلاسیک ۸۴، تئوری موسیقی جز و بلوز ۷۷، مطالب عمومی ۵۵۴، فیزیک و مهندسی موسیقی ۱۲۶، موسیقی راک ۱۵۰، اخبار موسیقی ۴۰۰، ساز و نوازندگی ۴۹۴، دانستنی های موسیقی ۲۹۱، موسیقی ملل ۱۲۵، مصاحبه و گفتگو ۱۸۶ شماره، مطلب به انتشار رسید.


همچنین در دهمین سال تاسیس سایت توانستیم به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس جشنی در فرهنگسرای نیاوران برگزار کنیم و همچنین کنسرتی از گروه صهبای کهن را به روی صحنه ببریم.

در این سال سه نویسنده جدید به جمع نویسندگان ثابت سایت افزوده شدند، آقایان ضیاالدین ناظم پور ،هادی سپهری ،بابک ولی پور که در طول سال گذشته نوشته های آنها را روی سایت دیدیم.


طبق سنت هر ساله، امسال نیز در روز تولد سایت، نویسندگان و مترجمان سایت در کنار هم جمع شده و به بررسی عملکرد ده ساله سایت و برنامه های آینده خود پرداختند. در جشن تولد یازده سالگی «گفتگوی هارمونیک»،‌ نویسندگان این سایت: سعید یعقوبیان
، پیمان سلطانی،

ضیاالدین ناظم پور،
کامیار صلواتی،
سجاد پورقناد و مترجم انگلیسی سایت، محبوبه خلوتی به همراه مترجم فرانسه سایت،
منیره خلوتی حضور داشتند.


امیدواریم در سالی که در پیش رو داریم بتوانیم بیش از گذشته در پربارتر شدن این سایت بکوشیم.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است