گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

رامین صدیقی: با کلی گویی به جایی نمی رسیم

البته تنها آقای نوربخش دوره های قبل جشنوراه موسیقی فجر را زیرسوال نبرده اند بلکه آقای هوشنگ کامکار هم گفته اند دوره های قبلی غیرحرفه ای بوده!

بله. حق با شماست. آقای هوشنگ کامکار هم جشنواره های قبلی را غیرحرفه ای دانسته اند که بهتر است بگویند کجا، کی، چه کسی و چه چیزی در جشنواره های قبلی غیرحرفه ای بوده است. باکلی حرف زدن که نمی شود جشنواره بهتری داشت و این مسایل تنها آزرده خاطری ایجاد می کند. کارنامه هر دوره جشنواره را مردم بهتر می توانند قضاوت کنند.



آیا هنوز هم بر تصمیم خود هستید؟

بله. سه دلخوری از آقای نوربخش داشتم که در این هفته ها ایجاد شد و خوشحالم که همکاری را قبول نکردم. البته مشکل من شخص حمید نوربخش نیست، بلکه پدیده حاشیه بازی است که جامعه موسیقی را به فضای فوتبال مان شبیه کرده. همه چیز بصورت اغراق شده ای رسانه ای می شود که برای جامعه موسیقی ما اصلاً خوب نیست.

نه حاشیه بازی بلدم، نه دوست دارم در حاشیه ها دخیل باشم و نه می توانم پاسخگوی حاشیه سازی ها باشم، پس خوشحالم که امسال هم نیستم.

سومین مساله ای هم که فراموش کردم به آن اشاره کنم زیر سوال بردن گذشته بود که به نظر من در این مقطع نباید وارد این صحبتها شد.

به نظرم تخریب گذشته از سوی دبیرجشنواره شایسته نبود.

فارغ از این موضوعات، اگر کسی مسئولیتی را قبول می کند، حتماً انگیزه ای برای پذیرش آن دارد. حال می خواهد رضایت مالی باشد، معنوی، وطن پرستی، کسب شهرت یا ماجراجویی یا هر چیز دیگر.

پس دلیلی ندارد که مدام به اینکه ما از کارمان زدیم، جای دیگر که درآمدمان بیشتر بوده، این کار جز دردسر چیزی برایمان ندارد، من فقط آمده ام کمک کنم و… شکل حضورمان را طوری جلوه دهیم که گویی این کار بر خلاف میل باطنی بر ما تحمیل شده و یا منتی بر دیگران داریم. با کسانی که چنین نگاهی دارند همکاری نمی کنم.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است