گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

ارکستر ملی مهر امشب و فردا شب به روی صحنه می رود

“ارکستر ملی مهر” به رهبری “ناصر ایزدی” و خوانندگی “وحید تاج” با اجرا آثاری از “استاد همایون خرّم” امشب و فردا شب در کنسرتی با نام “آنچه گذشت” با همکاری خانواده استاد همایون خرّم و حمایت مؤسسه فرهنگی هنری رادنواندیش در تاریخ های ۲۳ و ۲۴ تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

ناصر ایزدی رهبر این ارکستر در مورد این برنامه می گوید: «در این کنسرت شاخص ترین و خاطره انگیزترین ساخته های استاد خرّم از جمله: اشک من هویدا شد، باز آمدی، در میان گلها، افسانه شیرین، قصه گو، گل همراه نسیم (انتظار)، گمشده و… توسط ارکستر مهر با خوانندگی وحید تاج که از هنرمندان خوش صدا و بسیار با اخلاق و تحصیلکرده می باشد اجرا می‌شود. همچنین یکی دیگر از قسمت های این کنسرت اجرای بداهه‌نوازی با پیانوی بردیا صدرنوری و ویولن حامد ابراهیمی همراه با خوانندگی وحید تاج خواهد بود.»

اعضای ارکستر مهر عبارتند از:

رهبر ارکستر: ناصر ایزدی، خواننده: وحید تاج، ویولن: علیرضا دریایی، حامد ابراهیمی، رضا رضاپور، بردیا امیری، روژین عدالت، حسین واحدی، حسام استیلایی، بهاره بیات، ویولن آلتو: داریوش حجازی، حمیدرضا باقری، احمدرضا نیکخو، ویولنسل: ارسلان علیزاده، کنترباس:پروانه انارکی، فلوت: نیلوفر ابراهیمی، کلارینت:علی شمس آبادی، تار:آزاده امیری، تارباس: نیلوفر هداوند، پیانو: دنیا فتحی، تنبک: کامران یعقوبی، سازهای کوبه‌ای: امیر شکرابی، همخوان: صدیقه شعبانی و بهاره آخوندی.

علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند با شماره‌های ۸۸۵۲۸۱۴۷ و ۸۸۵۲۸۱۴۸، دفتر مؤسسه فرهنگی هنری راد نو اندیش تماس حاصل فرمایند و یا برای خرید اینترنتی به سایت www.iranconcert.com مراجعه فرمایند.

ناصر ایزدی (۱۳۴۰- تهران) رهبر ارکستر، آهنگساز، نوازنده تار و سه تار و دانش آموخته ی هنرستان موسیقی است. وی برای فراگیری مبانی موسیقی آهنگسازی و نوازندگی از محضر اساتیدی چون: اسماعیل امین موید، علیرضا مشایخی، منصور نریمان، محمدرضا لطفی، زیدالله طلوعی، محمد فیروزی، بیژن کامکار، اردشیر کامکار و وارطان ساهاکیان بهره مند شد.

ناصر ایزدی سرپرستی و عضویت در گروههای موسیقی: حافظیه، سرو، شفق، مهرشید و مهر و ساخت بیش از ۱۰۰ اثر موسیقایی را در کارنامه خود دارد. او سابقه تدریس موسیقی از سال ۱۳۷۰ تا کنون، مدیریت مؤسسه آوای شیدا از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵، همکاری در تهیه و نشر ۷ جلد کتاب سال شیدا (ویژه موسیقی)، همکاری با صدا و سیما به عنوان کارشناس و مشاور موسیقی به مدت ۷ سال و مدیریت واحد موسیقی مؤسسه فرهنگی هنری رادنواندیش از ابتدای سال ۱۳۹۱ تا کنون را در کارنامه خود دارد. از او آلبوم “بهانه ی تو” منتشر شده است و آلبوم نگاه آسمانی نیز مراحل آخر ضبط خود را طی می کند.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است