گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

جین گالوی، همسر جیمز گالوی

نوازنده بسیار توانای فلوت خانم جین گالوی (JEANNE GALWAY) به اجراهای درخشان خود روی سن های بین المللی ادامه می دهد. او یکی از بانوان مشهور تک نواز فلوت می باشد، خانم گالوی هنرمندی است که همواره روش ناب و جذاب خود را بر روی صحنه به تماشاگران عرضه می دارد. مسافرتهایش او را برای تک نوازی به همراه ارکسترهایی همچون شیکاگو، فیلادلفیا، سن پیتزبورگ، ستل، دنور و به بسیاری از شهرهای مهم ایالات متحده آمریکا برده است.

مسافرتهای بین المللی او به شهرهای همچون لندن، نیویورک، میلان، رم، وین، سالزبورگ، زوریخ، دابلین، بلفاست، توکیو، پکن و سنگاپور بوده است.

فلوت نوازی او به همراه همسرش سر جیمز گالوی (Sir James Galway) انرژی و تازگی خاصی را به تماشاگران تقدیم می کند که در دنیای موسیقی بی نظیر است. در کنار موفقیت او در حرفه اش به عنوان تک نواز فلوت در ارکستر ها، او همچنین موسیقیدان حرفه ای در زمینه موسیقی مجلسی نیز می باشد که او گروهی سه نفره به نام Zephyr را به همراه پیانیست جاناتان فلدمن (Jonathan Feldman) و نوازنده ویولون سل دارت آدکینس (Darrett Adkins) تشکیل داده است.

در کنار کنسرتهایشان، آنان بسیار مشتاق هستند که تجربیات خود را با گروههای تازه کار تقسیم کنند. اولین کار ضبط گروه Zephyr بادهایی از عشق (Winds of Romance) به همراه آثاری از هایدن (Haydn)، مارتینو(Martinu) و وبر (Weber) می باشد. امسال Zephyr برنامه های گوناگونی را از آثار فرانسیسک (Francaix)، دبوسی (Debussy)، دامس (Damase)، گائوبرت (Gaubert) و لیبرمن (Liebermann) اجرا خواهند کرد. آخرین اجرای آنان برای گروه سر جیمز خواهد بود. خانم گالوی همچنین در دادن کنسرت با فیلیپ مل (Phillip Moll) و گروههای موسیقی دیگر همکاری می کند.

از کارهای اخیر وی میتوان از کنسرتی در Hollywood Bowl یاد کرد به همراه همسرش، ارکستر هالیوود بول و گروهی از فلوت نوازان جوان از فیلارمونیک لوس انجلس. این اجرا همراه بود با فیلم برداری مخصوص و ضبط کنسرتوی دوبل کنسرتوی ویوالدی.

Audio File
قسمتی از همنوازی این زوج را ببینید

فصل ۲۰۰۹ آمریکای خانم گالوی در نیویورک، کالیفورنیا و سن آنتونیو آغاز شد (جایی که او به همراه گره سه نفر ه اش Zephyr اجرا کرد.) سپس به همسرش پیوست برای اجرا به همراه آستین، یورک و ارکستر سمفونی اسپوکان (Spokane Symphony Orchestras). او به طور گروهی به همراه همسرش و پیانیست برجسته کریستوفر اوریلی (Christopher O’Riley) در هوستن، آریزونا و نیویورک خواهند نواخت. تابستان امسال او با ارکستر سمفونیک شیکاگو در جشنواره Ravinia به همراه جیمز کولین (James Conlin) رهبر ارکستر، شرکت خواهد کرد. او همچنین اجرایی را برای نخستین بار در جشنواره Tanglewood خواهد داشت. کنسرتهای بین المللی دیگر او شامل مسافرتی به همراه Israel Camerata Jerusalem زیر نظر مائسترو آونر بریون (Maestro Avner Biron) به اورشلیم، تل آویو، مادرید و لوزرن، سوئیس و به همراه ارکستر کن (L’Orchestre de Cannes) زیر نظر مائسترو فیلیپ بندر (Maestro Philippe Bender) در کن، ماربور و براتیسلاوا و اسلوونی است.

او در Théâtre du Châtelet در پاریس، تالار CRP در استانبول به اجراهای گروهی خود ادامه داد. او به همراه ارکستر اتحادیه اروپا در ایتالیا، به همراه ارکستر زوریخ در برن-سوئیس و به همراه RTÉ ارکستر ملی در لیمریک اجرا خواهد داشت. خانم گالوی این فصل را به اجرا در ایتالیا و انگلستان خلاصه کرده است. او عاشق تدریس نیز می باشد، او وقت بسیاری را وقف آموزش به نسل جدید کرده است (با نوشتن مقالات، برگزاری کلاسها و ضبط آثار آموزشی.) او در شبکه اطلاع رسانی جوانان گالوی (Galway Junior Network) مشارکت دارد، وب سایتی با هدف آموزش به جوانان، راهنمایی، درسهایی برای فلوت نوازی، اجرا و چگونگی شکل دادن به حرفه موسیقی راه اندازی کرده اند. خانم گالوی و سر جیمز هر دو مدرسه فلوت بین المللی خود را در وگیز-سوئیس در هر تابستان اداره می کنند که این فرصت را در اختیارشان می گذارد که خود به هنرجویان در تمامی سطوح آموزش دهند.

خانم گالوی به عنوان پشتیبان هنرمندان در خیریه استعدادهای آینده (the charity Future Talent) که توسط دوشس کنت اداره می شود نیز فعالیت دارد. کنسرتهای او اغلب به نفع یونیسف، SOS، FARA و مرکز سرطان درمانی ماری (Marie Curie Cancer Care) برگزار می شوند.

مجله Irish America سر جیمز و خانم گالوی را به خاطر نقششان به عنوان سفیران برجسته موسیقی، به عنوان روح ۲۰۰۸ ایرلند برگزیده است. اصلیت آنان نیویورکی است و از دانشگاه موسیقی مانس در نیویورک فارغ التحصیل شده اند. خانم گالوی به همراه همسرش سر جیمز در سوئیس زندگی می کند.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

دیدگاه ها ۳

بیشتر بحث شده است