گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

نشست خبری جشنواره پایگاه های مجازی موسیقی برگزار می شود

یکشنبه ۲۵ اسفند ماه، ساعت ۱۶ در محل خبرگزاری مهر، دومین نشست پایگاه های مجازی موسیقی کلاسیک ایران به صورت، خبری برگزار میشود. در این نشست قرار است پیشنهادات جدیدی برای ادامه این جشنواره سالیانه مطرح و مورد نظرخواهی اهالی موسیقی فعال در اینترنت قرار گیرد.

تا به حال چهار سخنران برای این برنامه اعلام آمادگی کرده اند که در مورد موضوعات مختلفی همچون، «نیاز روز جامعه به تکنولوژی های ارتباط مجازی»، «نقش اخلاق در فضای پایگاه های مجازی موسیقی»، «نمود هنر و خلاقیت در پایگاه های اینترنتی» و «برنامه جشنواره پایگاه های مجازی موسیقی در سالهای آینده» به سخنرانی خواهند پرداخت.

در برنامه روز یکشنبه در خبرگزاری مهر، پیشنهاد برگزاری مسابقه سالیانه پایگاه های موسیقی در دو رشته روزنامه نگاری موسیقی و مقاله نویسی موسیقی روی اینترنت مطرح خواهد شد.

شاخه مقاله نویسی موسیقی شامل سه رشته ۱- یادداشت ۲- گفتگو ۳- گزارش است و رشته مقاله نویسی شامل دو رشته ۱- نقد ۲- مقاله تخصصی است. داوران این جشنواره در برنامه روز یکشنبه با رای حضار انتخاب می شوند.

لازم به ذکر است که نشست قبلی پایگاه های مجازی موسیقی کلاسیک ایران، اردیبهشت ماه سال گذشته در شیراز با مدیریت عبدالرضا زارعی برگزار شد که در این نشست، مقالات مختلفی مطرح شد.

آدرس خبرنگاری مهر:
ایران، تهران، خیابان استاد نجات الهی، کوچه بیمه، پلاک ۳۲

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است