گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

مستر کلاس پیانو پروفسور هانس اودو کرویلز برگزار می شود

پروفسور هانس اودو کرویلز (Hans Udo Kreuels) متولد ۱۹۴۷ در آلمان است. اولین فعالیتهای هنری خود را با پدرش تجربه نمود، او در نه سالگی اولین تلاشش را برای آهنگسازی انجام داد. در سن ۲۱ سالگی تحصیلات خود را در رشته موسیقی در زمینه نوازندگی و نیز آهنگسازی در آکادمی “NWD” دتمولد نزد اساتیدی چون: دریسلر (Johannes Driessler) و کلیبه (Giselher Klebe) دنبال نمود، او نوازندگی پیانو را نزد وبر (Dieter Weber) در وین ادامه داد و در سال ۱۹۸۱ در وین موفق به کسب کارشناسی ارشد گردید، در ادامه تحصیلات خود در دانشگاه وین نزد دکتر والتر پس، دوره موزیکولوژی را به پایان رسانید و در مسترکلاس‌های متعددی نزد اساتیدی چون: کمپف (Wilhelm Kempff)، نویهوس (Stanislaw Neuhaus) و پوستیانو (Positano) شرکت کرده است. او تا سال ۲۰۱۵ بعنوان پروفسور کنسرواتوار فلدکیرش در رشته تخصصی نوازندگی پیانو مشغول به کار بوده و بسیاری از شاگردانی که تحت تعلیم ایشان بوده‌اند موفق به کسب رتبه‌های برتر در مسابقات معتبر گردیده‌اند.

او موفقیتهای بسیاری در زمینه های مختلف موسیقی کسب نموده و به عنوان سولیست، نوازنده آنسامبل، نوازنده ارکستر های مجلسی و آکومپانیست رپرتوارهای آوازی، مهارت خود را بعنوان سولیست و همچنین همنوازی به نمایش گذاشته است. او آثار آهنگسازان بزرگی مثل بتهوون، موتسارت، گریگ، شومان و… را در کشورهای اروپایی به روی صحنه برده و نیز مقالات بسیاری در زمینه موسیقی ارائه نموده است. او با کمپانی های معروفی همکاری داشته و با شرکت ORF در استان فورارل‌برگ ضبط‌های استودیویی بسیاری انجام داده است.



تخصص ویژه پروفسور کرویلز، مهارت وی در آنالیز و اجرای قطعات موتسارت و سمینارهایی است که در این زمینه در سراسر دنیا برگزار نموده است. او همچنین به بررسی و آنالیز آثار شوبرت و به طور اختصاصی رایشه (Winter Reise) نیز پرداخته است.

موسسه نوای چنگ فرزانه، نماینده رسمی موسسه هنری پل هنر (Bridge of Art-Brücke der kunst) اتریش در ایران می‌باشد، از اهداف این موسسه مرتبط ساختن هنرمندان سراسر دنیا است. موسسه نوای چنگ فرزانه در ایران سعی بر معرفی استانداردهای بین‌المللی و ارائه راهکار برای رسیدن به این استانداردها را دارد. کارگاه نوازندگی پیانو توسط پروفسور اودو در تهران در تاریخ ۲۲ و ۲۳ تیرماه توسط موسسه نوای چنگ فرزانه برگزار خواهد شد، این کارگاه در دو روز و از ساعت ۱۰ صبح الی ۵ بعدازظهر برگزار خواهد شد.

شرکت در این کارگاه به دو صورت فعال و غیرفعال امکان پذیر است، برای شرکت کنندگان به صورت فعال ظرفیت محدود می‌باشد و تایید حضور به عنوان عضو فعال پس از بررسی رپرتوار و فیلم ارسالی به ایشان اعلام خواهد گردید. هزینه برای اعضای فعال پانصد هزار تومان و برای اعضای غیرفعال سیصدو پنجاه هزار تومان می‌باشد. دانشجویان رشته موسیقی از پنجاه درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

ساعت ۶ روز ۲۲ تیرماه پروفسور اودو برای هنرجویان این دوره کنسرتی برگزار خواهند کرد که برای شرکت کنندگان در دوره رایگان می‌باشد و همراهان ایشان مبلغ ۳۰۰۰۰ تومان برای حضور در این کنسرت پرداخت می‌کنند.

در روز آخر هم به مدت ۲ ساعت جلسه پرسش و پاسخ برنامه‌ریزی شده است.
جهت ارتباط با آکادمی کوشان با این شماره ها تماس بگیرید:
۷۷۶۲۰۷۷۴-۷۷۶۲۰۷۵۳-۰۹۳۷۱۲۶۴۲۲۰

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است