گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

فراخوان یازدهمین دوره مسابقه گیتار کلاسیک تهران (مگتان ۱۰)

یازدهمین دوره این مسابقات به صورت غیر رقابتی در اواسط تابستان ۹۶ برگزار خواهد شد. محل و تعداد روزهای برگزاری متعاقبا اعلام خواهد شد.

لطفا به شرایط زیر دقت کنید:

۱- مگتان شرط سنی و استانی نداشته و نخواهد داشت.

۲- سبک ها: تمام سبک ها بجز پاپ و همه بدون کلام.

۳- برگزاری به صورت سولو، دوئت و گروه های پر جمعیت تر با محوریت گیتار است.

۴- فقط یک قطعه اختیاری آن هم تا ۶-۷ دقیقه بزنید. (مثل همیشه کرونومتر زده می شود.)

۵- علاقمندان از لحظه رویت این اطلاعیه می توانند اعلام آمادگی خویش را به آدرس زیر ارسال دارند: kayvanmirhadi@yahoo.com

۶- شرکت کنندگان مبلغ سی هزار تومان فقط در روز کنسرت زنده، به مسئولین ثبت نام مگتان ۱۰ که اسامی آنان اعلام خواهد شد پرداخت می کنند. سپس، طبق نوبت قرعه کشی شده که چند روز جلوتر انجام گرفته و رسما اعلام شده، مانند سال های گذشته روی صحنه حاضر خواهند شد. پس تا روز اجرا احدی حق دریافت مبلغی از شرکت کنندگان ندارد و این امر فقط در روز اجرا و در محل سالن اجرا (موزه هنرهای معاصر) انجام خواهد شد.

۷- برگزاری مستر کلاس ها و کنسرت و نمایشگاه سازندگان گیتار داخلی نیز در جنب مگتان ۱۰ پیش بینی شده است. لطفا اساتیدی که مایل به برگزاری مستر کلاس از طریق مگتان بوده و دوستانی که مایل به ارائه گیتار های تولید خود هستند، هر زمانی مناسب ببینند با ایمیل بالا تماس بگیرند. مسائل مالی ثبت نام مستر کلاس ها و مسائل مالی فروش احتمالی گیتار های تولید داخل هیچ ربطی به مگتان ندارد.

۸- ما تا آخر تیر برای “اعلام آمادگی” شما از طریق ایمیلی ساده حاوی نام و نام خانوادگی و شماره موبایل صبر و سپس برای تعداد رسیده برنامه ریزی می کنیم.

۹- در هیچ مرحله ای نیاز به ارسال ویدئو نیست و کافی است روز اجرا در محل حاضر باشید.

۱۰- دوستان سایت گفتگوی هارمونیک زحمت اطلاعیه های مگتان ۱۰ را تقبل نموده اند.

۱۱- اطلاعیه های مگتان قابل انتشار است.

۱۲- علاقمندان می تواند سوالات خود را از طریق ایمیل داده شده مطرح و همان روز یا یکروز بعد جواب بگیرند.

۱۳- دقت کنید که این دوره یعنی مگتان ۱۰ مسابقه نیست و ایمیل ثبت نام شما و پاسخ های داده شده از طرف مدیر هنری (کیوان میرهادی) سابقه شرکت شما در مگتان ۱۰ خواهد بود و نه بیشتر. پس در حفظ و نگهداری این ایمیل ها دقت کنید.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است