گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

کارگاه نوازندگی پیانو توسط نیسان روحانی برگزار می شود

موسسه نوای چنگ فرزانه برگزار می‌کند؛ کارگاه نوازندگی پیانو توسط نیسان روحانی از ۲۲ مرداد ماه در آکادمی کوشا برگزار خواهد شد. نیسان روحانی نوازنده پیانو و فارغ التحصیل کالج ترینتی، در کنسرتها و تک نوازی های متعددی در اروپا و ایالات متحده شرکت کرده است. او همچنین به عنوان سولیست با ارکسترهای مختلفی از جمله ارکستر سمفونیک انجل، ارکستر مجلسی گراتس، ارکستر سمفونیک پازاردجیک و ارکستر فیلارمونیک روسه به روی صحنه رفته است.

همچنین او در بسیاری از فستیوال ها در سرتاسر اروپا، از جمله فستیوال آکسفوردفیل (Oxfordphil) شرکت نمود، جایی که با اساتید برجسته ای همچون: “Menahem Pressler” و “Charles Rosen” به تمرین و سپس اجرای کنسرت پرداخت.

نیسون روحانی در کنسرت های خود با پیانیست ها و موسیقی دانان برجسته ای مانند: “Douglas Finch

“،
“Roger Smalley”، ”
Elena Riu”

و “Rolf Hind” همکاری داشته است.

هـمچنین او معلم و ممتحن “ABRSM” انگلستان می باشد؛ در این مرکز در صورتی که شما به صورت تجربی به یادگیری موسیقی پرداخته‌اید، “ABRSM” فرصت مناسبی است که با شرکت در امتحانات آن و ارزیابی خود بتوانید مدرک متناسب با آموخته های خود دریافت کنید. امتحانات به صورت عملی و تئوریک خواهد بود. (ABRSM مخفف exam board of the Royal Schools of Music می‌باشد). در دوره‌های کوتاه مدت که توسط اساتید بین‌المللی برگزار می‌گردد، فرصت مناسبی برای نوازندگان فراهم می‌آید تا با تکنیک‌های آموزشی روز و استانداردهای مورد بحث بیشتر آشنا شوند و در جهت ارتقای سطح نوازندگی خود از آن استفاده نمایند.

آکادمی موسیقی کوشا همواره در تلاش بوده تا بهترین فرصت‌ها را برای نوازندگان و هنرمندان فعال در کشور فراهم آورد؛ موج موسیقی دنیا با سرعتی فزاینده رو به پیشرفت است و برای رسیدن به این موج نیازمند تعاملات موسیقایی در سطح گسترده‌ای هستیم. آکادمی کوشا با همکاری با اساتید با تجربه و مطرح در سطح بین‌المللی این امکان را برای هنرجویان فراهم آورده است تا برای دستیابی به استانداردهای جهانی و ارتقای سطح مهارت نوازندگی خود از آموزشهای لازم بهره مند گردند.

در راستای این اهداف برنامه های منسجمی تدارک دیده شده که مستر کلاس ارکستراسیون و آرانژمان از سری مستر کلاس های تخصصی می‌باشد که در این موسسه برگزار می‌گردد. از جمله دیگر کلاس های تخصصی پیش‌بینی شده برای فعالین در زمینه موسیقی توسط شهرداد روحانی کارگاه‌های نوازندگی پیانو و نیز آهنگسازی فیلم می‌باشد که متعاقبا اطلاعات این کلاس‌ها در اختیار متقاضیان و علاقمندان قرار خواهد گرفت. از دیگر دوره‌های تخصصی برگزار شده در این مجموعه می‌توان به کارگاه آواز ویتو ماریا برونتی از ایتالیا، کارگاه نوازندگی پیانو پروفسور اودو کرویلز از آلمان، کارگاه نوازندگی فلوت فیروزه نوایی از اتریش و سری کارگاه‌های سازهای کوبه‌ای توسط علی رحیمی اشاره کرد.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است