گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

جلسه معارفه پروژه «پل هنر» برگزار می شود

جلسه فوق الذکر در بیستم مهر ماه برگزار خواهد گردید و شرکت برای عموم با رزرو نام ایشان برای ارائه بهتر خدمات امکان پذیر است. این نشست در ساعت ۱۴ در محل آموزشگاه کوشا با همت «موسسه نوای فرزانه» برگزار می شود.

موسسه نوای فرزانه به این اصل معتقد است که آگاهی و اطلاع رسانی در مورد جزییات برنامه های پیش رو جزو وظایف این مجموعه است. هدف از تشکیل این موسسه و موسسه فرهنگی هنری «پل هنر» (Bridge of Art) باید برای همه شرکت کنندگان و متقاضیان پروژه های این مجموعه ها مشخص گردد. کلیه جزییات برای آشنایی بیشتر همگان با این موسسه و نیز اطلاع از زمان بندی و برنامه های آتی طی یک جلسه رایگان برای علاقمندان شرکت در این دوره ها مطرح خواهد شد و نیز زمانی برای جلسه پرسش و پاسخ تخصیص داده شده و امید بر آن است که در این جلسه به کلیه ابهامات و نکات مورد نظر پاسخ داده شود.

موسسه نوای چنگ فرزانه از سال ۱۳۹۴ به عنوان نماینده رسمی موسسه «پل هنر» (Bridge of Art) در ایران شناخته شد و از سال ۱۳۹۵ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. آکادمی موسیقی کوشا با سابقه برگزاری مستر کلاس ها و کارگاه های تخصصی در تهران به عنوان بخش اجرایی کلاسهای برگزار شده در تهران به عنوان زیر مجموعه این موسسه نیز در فعالیتهای و دوره های برگزار شده توسط این مجموعه شروع به همکاری کرد. از جمله کلاسهای برگزار شده در تهران که توسط موسسه فرزانه برنامه ریزی گردید می‌توان به مستر کلاس آواز پروفسور برونتی از ایتالیا اشاره کرد که به مدت یک هفته برگزار گردید و به دو صورت کلاسهای خصوصی و گروهی تشکیل گردید.

دیگر مستر کلاس برگزار شده مستر کلاس پیانو پروفسور اودو کرویلز از آلمان بوده که با سمینار تخصصی در سمینار کر فلوت با بررسی آثار موتسارت همراه بود آکادمی موسیقی کوشا همواره بر ارتقای سطح نوازندگی هنرمندان فعال در ایران تاکید داشته و کلیه فعالیتهای خود را بر همین محور استوار کرده و با همکاری با اساتید مطرح در سطح بین‌المللی و برگزاری دوره های آموزشی و نیز در برخی موارد برگزاری کنسرت سعی بر پیشبرد اهداف داشته است.

در تابستان سال جاری ششمین گروه برای شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت عازم کشور اتریش شدند و بعد از یک سفر یک هفته ای به ایران بازگشتند. این دوره برای سازهای ویولن، پیانو، گیتار و ویلنسل برگزار گردید و با بازخورد بسیار خوب از طرف شرکت کنندگان در این گروه مواجه گردید.
هر ساله در سه نوبت مشخص دوره های آموزشی یک هفته ای با توجه به درخواست هنرجویان برگزار می‌شود و شش ماه قبل از برگزاری در فضاهای مجازی متعلق به موسسه فرهنگی هنری فرزانه و آکادمی موسیقی کوشا به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است