گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

بورس دکترای موسیقی شناسی دانشگاه هامبورگ

در راستای معرفی هرچه والاتر موسیقی ایرانی و همچنین ادامه پژوهش های موسیقی دکتر پویان آزاده* در دانشگاه هامبورگ، پذیرش دانشجوی دکترای رشته “موسیقی شناسی” دانشگاه هامبورگ آلمان در قالب پروژه پژوهشی “آرشیو صوتی موسیقی” (COMSAR) انستیتو موسیقی شناسی سیستماتیک دانشگاه هامبورگ امکان جذب دانشجوی دکترای (PhD) مشترک بین ایران و آلمان، با همکاری دکتر پویان آزاده (عضو هیات علمی دانشکده موسیقی دانشگاه هنر) فراهم گردیده است. لذا از دانشجویان کارشناسی ارشد موسیقی علاقه مند به ادامه تحصیل دعوت می گردد تا با ارسال رزومه خود، آمادگی خود را برای این بورسیه اعلام نمایند.


موضوع پروژه: «تحلیل و مدلسازی موسیقی سنتی و معاصر ایرانی»

شرایط شرکت در فراخوان:

– توانایی و علاقمندی در رشته موسیقی شناسی

– داشتن مدرک کارشناسی ارشد موسیقی (در تمامى گرایش ها) – آشنایی با برنامه نویسی کامپیوتری

– آشنایی کامل با زبان انگلیسی (نوشتاری و گفتاری)

• در صورت جذب متقاضی، امکان اقامت و بورس شش تا نه ماهه از طرف دانشگاه هامبورگ وجود خواهد داشت.
متقاضیان واجد شرایط می بایست رزومه علمی خود را به همراه درخواست “انگیزه شرکت در فراخوان” حداکثر تا تاریخ ۱۸/۱۲/۱۳۹۶ (هجدهم اسفند ۱۳۹۶) به آدرس الکترونیکی PooyanPiano@gmail.com و یا از طریق بخش ارتباط با ما در سایت “انستیتو پیانو پویان” www.pooyanpiano.com ارسال نمایند.


* پویان آزاده، پیانیست، پداگوگ و پژوهشگر موسیقی ایرانی در سال ۱۳۵۸ در خانواده‌ای اهل علم و هنر متولد شد. پدر و مادرش هر دو پزشک و دارای گرایش‌های هنری هستند. او از کودکی به فراگیری موسیقی و نواختن پیانو پرداخته و از آموخته‌های بسیاری از استادان موسیقی ایران بهره برده‌است. در دوران دانش آموزی اش رتبه اول تکنوازی پیانو و آهنگسازی و رهبری در اولین، دومین و سومین فستیوال هنری دانش آموزان کشور در سال‌های ۱۳۷۱، ۱۳۷۲ و ۱۳۷۳را کسب کرد وآهنگسازی و اجرای موسیقی دو نمایش برای کودکان و یک فیلم کوتاه را نیز به عهده گرفت.

وی دانش‌آموخته دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تهران در مقطع کارشناسی ارشد موسیقی جهانی بوده و با بورس تحصیلی کشور آلمان در دانشگاه مارتین لوتر آلمان در مقطع دکتری موسیقی مشغول به تحصیل شد و در ژانویه سال ۲۰۱۵ دکترای خود را در رشته موسیقی با درجه عالی از کشور آلمان دریافت کرد.

پویان آزاده در سال ۱۳۹۳ اولین مرکز آموزشی تخصصی پیانو، انستیتوی پیانو “پویان”، را با مجوز رسمی در تهران تاسیس کرد که به شکل تخصصی به آموزش ساز پیانو به کودکان و بزرگسالان می پردازد. همچنین ایشان از سال ۹۴ در دانشگاه هنر تهران به عنوان نخستین عضو هیئت علمی پیانو با درجه دکتری مشغول به فعالیت است.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است