گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

برنامه گردشگری موسیقی نواحی ایران همزمان با کنگره مشاهیر کُرد در سنندج

موزه موسیقی ایران همزمان با کنگره مشاهیر کرد در سنندج، سفری تخصصی در زمینه موسیقی به این شهر برگزار می کند. این سفر با همکاری موزه موسیقی ایران و انجمن موسیقی سنندج برگزار می­ گردد و هدف از آن، دیدار و همنشینی با اساتید گرانقدر موسیقی غنی کُردی، بهره ­گیری از دانش موسیقایی و اجرای زنده اساتید برجسته، آشنایی با فرهنگ موسیقی کُردی شامل سازها، موسیقی­ های آیینی و گروه ­های موسیقی، دیدار از کارگاه ­های کهن و منحصر به فرد ساخت سازهایی چون دف، دیوان، تنبور و سنتور به منظور آشنایی با سازهای بومی و تکنیک­های خاص ساخت آن­ها در منطقه، حضور در خانقاه و آشنایی با موسیقی عمیق خانقاهی، شرکت در برنامه گروه نوازی دف، تماشای حرکات موزون کردی، دیدار از موزه ­ها و ابنیه­ تاریخی شهر سنندج می ­باشد.

از جمله اساتیدی که در این سفر افتخار حضور در محضر آنها را خواهیم داشت می توان به ماموستا شفیع خالدی کیمنه ای، سید علاء الدین یاسینی، حیدر محمدی، شهرام علی محمدی، مهدی حجت السادات، جلیل رحمتی، بانو شرمین زرنشان، آشنا سید زاهدی، زانیار پندار و حامد پیرا اشاره کرد.

جزئیات سفر:
* شهر مورد بازدید: سنندج.

* زمان رفت: چهارشنبه ۱۲ تیر ماه، ساعت ۲۳.

* زمان بازگشت: جمعه ۱۴ تیر ماه، ساعت ۱۸.

* وسیله نقلیه: اتوبوس وی آی پی ۲۵ نفره.

* اقامت: یک شب در وسیله نقلیه، یک شب در هتل چهار ستاره شادی.

* مبدأ حرکت: تهران، میدان آرژانتین، ورودی فروشگاه شهروند.

* امکانات و خدمات سفر: همراهی اساتید و تیم سرپرستی، همراهی راهنمای محلی مسلط بر مباحث گردشگری و موسیقی مقامی، وسیله نقلیه، اقامت، بیمه مسئولیت مدنی، پرداخت هزینه ورودیه­ ها.

* وسایل ضروری: کارت شناسایی، دارو و لوازم شخصی.

* وسایل پیشنهادی: دوربین عکاسی، کرم ضد آفتاب، کلاه نقاب­دار، بالش گردنی، دفترچه بیمه، قمقمه آب، زیرانداز انفرادی

* هزینه: ۵۷۰ هزار تومان.

* مهلت ثبت ­نام: جمعه ۷ تیر ماه.

لطفاً جهت هماهنگی با این شماره همراه تماس بگیرید: ۰۹۰۲۵۳۴۶۹۲۵

نکات مهمی که برای ثبت نام در این سفر باید در نظر داشت:

– با توجه به ظرفیت محدود این سفر گروهی، اولویت با دوستانی است که زودتر اقدام به ثبت­ نام قطعی نمایند.

– نحوه استقرار دوستان در هتل با توجه به ترکیب نفرات گروه و چیدمان کلی اتاقهای هتل صورت می گیرد. با این همه، تیم سرپرستی در حد توان و با توجه به امکانات هتل، بیشترین تلاش را برای جلب رضایت عزیزان خواهد داشت.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است