گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

نامزد های برترین سایت و وبلاگ موسیقی معرفی شدند

نامزد های برترین سایت و وبلاگ دومین جشنواره سایت ها و وبلاگ موسیقی ایران از سوی هیئت داوران معرفی شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جشنواره سایت ها و وبلاگهای موسیقی، جلسه هیئت داوران دومین جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی ایران، روز گذشته برگزار شد و نامزدهای برترین سایت و وبلاگ موسیقی اعلام شدند.

نامزد های برترین سایت موسیقی به ترتیب حروف الفبا سایت های “زنان موسیقی”، “گلها” و “موسیقی ما” و همچین نامزد های برترین وبلاگ موسیقی به ترتیب حروف الفبا وبلاگ های “فرهنگ و موسیقی ما”، “گریزی بر موسیقی اصیل” و “مرورستان” معرفی گردیدند.

در این جلسه همچنین داوران پس از بررسی امتیازات آثار رسیده و جمع بندی نهایی برگزیدگان ۵ رشته در شاخه های اصلی و جنبی را مشخص کردند که در مراسم اختتامیه جشنواره معرفی و تقدیر می شوند.



سجاد پورقناد، پویا سرایی، حمیدرضا عاطفی، ابوالحسن مختاباد، پیمان سلطانی و آروین صداقت کیش

لازم به توضیح است، دومین جشنواره وبلاگ ها و سایت های موسیقی ایران، روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه، ساعت ۱۶ در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران با معرفی برگزیدگان به کار خود خاتمه می دهد. در این جشن علی نجفی ملکی و سعید رحیمی با سازهای نی و سنتور به همنوازی می پردازند.

نشانی محل برگزاری این جشنواره: خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی(فرصت)، خانه هنرمندان ایران، سالن جلیل شهناز است و ورود برای عموم آزاد می باشد.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است