گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

امشب و فردا شب کوارتت شهرزاد به روی صحنه می رود

امشب و فردا شب کوارتت شهرزاد در این کنسرت منتخبی از آثار محمدسعید شریفیان همچون فانتزی برای پیانو، تصاویر روستایی، کوارتت زهی، شب دریای موج برای سولوی ویولن – نکتورن برای فلوت و پیانو و ۴ قطعه گرگانی را اجرا خواهد کرد.

این برنامه در تالار رودکی مجموعه تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

در این کنسرت تینا جامه گرمی (نوازنده ویلن)، یگانه حسینی نیا (نوازنده ویلن)، پریسا پیرزاده (نوازنده آلتو)، نگار نوراد (نوازنده ویلنسل)، سایوری شفیعی (نوازنده کلارینت)، بابک شیبانی (نوازنده گیتار) بهنام ابوالقاسم (نوازنده پیانو) و شقایق صادقیان به عنوان نوازنده (فلوت) ایفای نقش می کنند.

این برنامه به هنرمند فقید «فلورانس لیپت» همسر آهنگساز این آثار تقدیم شده است.

«کوارتت شهرزاد» با چهار عضو بانوی خود یکی از کوارتت های منحصر به فرد ایران به شمار می رود که حدود سه سال است که به فعالیت می پردازد.

اولین اجرا و ضبط این کوارتت مربوط به آثار محمدسعید شریفیان می شود. این کوارتت یکسال پیش اثری در اثری با عنوان «به زمین و آفتاب» ساخته های شریفیان را به اجرا گذاشته که مورد توجه علاقمندان قرار گرفته است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت این برنامه به سایت sigozar.com مراجعه کنند.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است