گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

نشست تخصصی پایگاه های مجازی موسیقی کلاسیک ایران

امرزه دغدغه تمام کسانی که در عصر حاضر زندگی میکنند یعنی دوره ای که ما آن را با نام دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات میشناسیم کسب خبر از اتفاقات رخ داده در سراسر جهان و آشنا شدن با خواستگاها و اندیشه مردمان دیگر سرزمین میباشد.

میدانیم که با نادیده گرفتن این تکنولوژی (اینترنت)، نمیتوان از رویدادها و رخدادهای پیرامونمان اطلاع حاصل کرده و قطعا ما را با بحرانهای غیر قابل جبران روبرو خواهد کرد.

در نتیجه، یکی از نکاتی که همواره باید مد نظر داشت این است که چنانچه شما خواسته باشید از نقطه نظرات دیگران مطلع باشید و یا افکار و عقاید خود را برای سایر انسان های اقصی نقاط کشورهای دیگر بشناسانید باید از ابزاری به نام اینترنت استفاده کنید.

بنابراین بهره جویی از اینترنت در عصر حاضر جزو لاینفک زندگی رزمره ما شده است.

پس ما در تمام زمینه ها برای شناساندن توانمندیهای بالقوه خودمان به دیگران، ناگزیر از استفاده از این ابزار مدرن خواهیم بود، بالاخص هنرمندان گرامی که باری به مراتب بیشتر از دیگران
جهت شناساندن هنر و فرهنگ جامعه خود به دوش میکشند.

ما دوستداران موسیقی این مرز و بوم برای اولین بار نشستی را ترتیب دادیم تا بتوانیم به اندازه سهم خود، این پتانسیل های هنری موجود بالاخص هنر موسیقی را به منصه ظهور رسانده و شرایط را برای دوستداران این هنر گرانقدر و آشنا ساختن ایشان با این دنیای مهجور مانده از طریق دنیای مجازی (internet) ایجاد کنیم.

نشست ما با حضور تنی چند از دارندگان سایت و وبلاگ نویسان و هنرمندان نام آشنای کشور عزیزمان، در روزهای ۲۶،۲۷،۲۸ در شیراز برگزار خواهد شد که امید است بتوانیم باب جدیدی را برای علاقمندان و دوست داران مایل به فعالیت در این زمینه ها را فراهم کرده باشیم.

وعده ما ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ شیراز

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

دیدگاه ها ۵

بیشتر بحث شده است