گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

فراخوان پانزدهمین دوره مسابقه گیتار تهران (مگتان ۱۵)

سه شنبه دهم اسفند ۱۴۰۰ به صورت آفلاین، پانزدهمین دوره مسابقه گیتار تهران (مگتان ۱۵) برگزار می شود. مگتان یا مسابقه گیتار تهران مسابقه ای خصوصی و آزاد و بدون محدودیت سنی برای همه است.

تذکر: بخش شما را ما تعیین می کنیم ولی می توانید آن را همراه ویدئو بنویسید و ارسال نمایید. بخش ها قابل ادغام است.

تذکر: اطلاعیه های ما در اینستاگرام keivanmirhadi داده خواهد شد و هر شرکت کننده ملزم به پیگیری است.
اول ثبت نام کنید!

تاریخ ثبت نام: یکشنبه هشتم / اسفند / هزار و چهارصد از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۱۶:۰۰ (فقط یک ساعت) در واتسپ مدیر مسابقات کیوان میرهادی تعیین می گردد. راس ساعت ۱۶:۰۰ ثبت نام مسابقه بسته شده و اسامی شرکت کنندگان در اینستاگرام اعلام می گردد. شش ساعت جلوتر «تایمر» روشن شده و استوری می شود.

واریز مبلغ ۷۵۰۰۰ تومان به کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۴-۵۹۲۵-۴۵۸۸ و ارسال تصویر فیش واریزی به ۰۹۱۲۳۳۷۷۳۵۷ – نام و نام خانوادگی خود را در واتسپ عکس دار با نام واقعی و فارسی ارسال کنید. لطفا در این روز ویدئو ارسال نشود و فقط ثبت نام کنید. جواب ثبت نام شما کلمه “OK” در همان روز است.

ارسال جوایز به درب منازل: طی سه الی چهار روز کاری بعد از اتمام مسابقه است. جوایز قابل ارتقاء می باشد و بنا به حال و هوای مسابقه و احیانا یاری دوستان و حامیان مگتان تعیین و اعلام خواهد شد. برای نفرات دوم و سوم لوح یا پوپیتر یا زیرپایی و یا سیم گیتار و همچنین برای سه یا چهار نفر بالاترین نمراتی که در یکی از مراحل ماقبل نهایی هر بخش حذف شوند، جوایز پوپیتر یا سیم گیتار یا زیر پایی یا جبران صدتومان در نظر گرفته خواهد شد.

دو روز بعد از اینکه ثبت نام کردید در تاریخ سه شنبه دهم / اسفند/۱۴۰۰ تا ساعت ۱۸:۰۰ وقت دارید ویدئو بفرستید.

بخش پیشرفته ۱یا L1 / معرفی نسل هفتم گیتار ایران
ارسال ویدئو و نام یک قطعه دلخواه به مدت یک دقیقه و نیم به واتسپ – اگر صلاح می دانید مدت زمان بیشتری نوازندگی کنید یا قطعه دیگری بزنید در دو یا سه فایل ارسال شود – برای دور دوم و سوم حاضر باشید. برای هر مرحله یک روز وقت داده می شود.

موارد داوری شامل: موزیکالیته، سوناریته، ریتم، تکنیک، حسن انتخاب (هر کدام ۱۰ نمره – مجموع ۵۰)

جایزه نفر اول: پی دی اف لوح مسابقه و گیتار ساخت ایران با یک سال گارانتی و سیم گیتارو پوپیتر.

بخش پیشرفته ۲ یا L2
ارسال ویدئو و نام یک قطعه دلخواه به مدت یک دقیقه و نیم به واتسپ ارسال شود. اگر صلاح می دانید مدت زمان بیشتری نوازندگی کنید یا قطعه دیگری بزنید در دو یا سه فایل ارسال شود. برای دور دوم حاضر باشید. برای مرحله دوم یک روز وقت داده می شود.
موارد داوری شامل: موزیکالیته، سوناریته، ریتم، تکنیک، حسن انتخاب (هر کدام ۱۰ نمره – مجموع ۵۰)
جایزه نفر اول: پی دی اف لوح مسابقه و گیتار ساخت ایران با یک سال گارانتی.

بخش آماتور یا A
ارسال ویدئو و نام یک قطعه دلخواه به مدت یک دقیقه و نیم به واتسپ ارسال شود. اگر صلاح می دانید مدت زمان بیشتری نوازندگی کنید یا قطعه دیگری بزنید در دو یا سه فایل ارسال شود. مسابقه آماتور در یک مرحله است.

موارد داوری شامل: ریتم، تکنیک، حسن انتخاب (هر کدام ۱۰ نمره – مجموع ۳۰)
جایزه نفر اول: پی دی اف لوح مسابقه و گیتار ساخت ایران با یک سال گارانتی.

بخش کودک یا B:
از نظر ما تمامی این بخش برنده هستند و نمی خواهیم خانواده ها رنجیده شوند و پیشاپیش عذر می خواهیم. به هرحال کودک را در تصویر باید واقعا خردسال ببینیم وگرنه با صلاحدید والدین او در گروه دیگری مسابقه خواهد داد. ویدئو و نام یک قطعه دلخواه به مدت یک دقیقه و نیم را به واتسپ بفرستید. اگر صلاح می دانید مدت زمان بیشتری نوازندگی کنید یا قطعه دیگری بزنید در دو یا سه فایل ارسال شود. مسابقه کودک در یک مرحله است.
موارد داوری شامل: ریتم، تکنیک، حسن انتخاب (هرکدام ۱۰ نمره – مجموع ۳۰)
جایزه نفر اول: پی دی اف لوح مسابقه و گیتار ساخت ایران با یک سال گارانتی.

بخش فلامنکو یا FL:
ارسال یک توکه لیبره دلخواه و یک توکه ریتمیک (پالماس – کمپاس) دلخواه هر کدام به مدت یک دقیقه و نیم به واتسپ ارسال شود. اگر صلاح می دانید مدت زمان بیشتری نوازندگی کنید در دو یا سه فایل ارسال شود. برای مرحله دوم حاضر باشید. برای مرحله دوم یک روز وقت داده می شود.

موارد داوری شامل: موزیکالیته، سوناریته، ریتم، تکنیک، حسن انتخاب (هر کدام ۱۰ نمره – مجموع ۵۰)
جایزه نفر اول: پی دی اف لوح مسابقه و گیتار ساخت ایران با یک سال گارانتی.

مسابقه ریتم
از چند روز مانده به مسابقه، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ یک دقیقه موسیقی در اینستاگرام keivanmirhadi پست گذاشته می شود. شما با شنیدن قطعه باید بتوانید ریتم آن را از میان یکی از چهار جواب داده شده حدس بزنید. یک ساعت وقت دارید و جواب را زیر همان پست کامنت بگذارید.

جایزه این بخش هر شب مبلغ ۱۰۰ تومان بصورت واریز درجا در همان شب به کارت برنده می باشد. شرکت در این بخش رایگان و عمومی است و همه می توانند شرکت کنند. ویدئوی قرعه کشی استوری می شود.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است