گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

اولین آلبوم تصویری آکاپلا ایران منتشر می شود

این آلبوم بصورت دیجی پک و شامل ۱ آلبوم صوتی + ۱ آلبوم تصویری در ۱۰ قطعه و کلیپ متفاوت منتشر می شود. آلبوم پیش رو اولین آلبوم رسمی گروه آوازی دامور بعد از ۶ سال فعالیتش خواهد بود که در سبک آکاپلا (آواز بدون همراهی ساز) و برای اولین بار در ایران بصورت تصویری منتشر می شود.

به گفته فراز خسروی دانش رهبر گروه آوازی دامور، زمان انتشار این آلبوم اواخر فروردین ماه ۹۶ خواهد بود که بزودی در تیزرهای آتی آلبوم مشخص خواهد شد.



غزل اکلیلی، اهدا مصلحی، فروغ فضلی، مینا جعفری، محمود رحمانی و عطا حکاک از سولیست های این آلبوم خواهند بود که به هنرنمایی می پردازند و همچنین این آلبوم توسط “حنانه واحدی” کارگردانی شده و میکس و مسترینگ آن را “نوید رهبر” بر عهده دارد.
اطلاعات تکمیلی از این آلبوم بزودی در اختیار مخاطبان این گروه قرار خواهد گرفت.

گروه آوازی دامور فعالیت رسمی خود را از سال ۸۹ به سرپرستی فراز خسروی دانش آغاز نمود و کنسرت های مختلفی را در تهران و شهرستان برگزار نموده است.

“دامـور” واژه ای پارسی و به معنای آواز نرم و لطیف می باشد که مرتبط با نوع فعالیت گروه انتخاب شده است. قطعات گروه منتخبی از موسیقی سازی و آوازی است که در شاخه های کلاسیک، جَز، محلی و پاپ اجرا می شوند. این قطعات که در گستره های مختلف صدایی بصورت پولی فونی (چند صدایی) برای خوانندگان تنظیم شده، همراه با افکت های صوتی و تقلید سازهای مختلف مانند درامز، گیتارباس، ترومپت، نی، دودوک و… بدون همراهی ساز (Acapella) می باشد.

این گروه درطول مدت فعالیت خود توانسته در اولین سال شرکت در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر مقام سوم را کسب نماید و همچنین با خواننده های مطرح ایران نیز همکاری نموده است.

از دیگر فعالیت های گروه دامور می توان به اجراهای متعدد در شبکه های جهانی صدا و سیما و همچنین ساخت و اجرای موسیقی تیتراژ، موسیقی انیمیشن شیپرز و تیزرهای برنامه های مختلف صدا و سیما اشاره نمود.

لازم به ذکر است که این گروه یکی از همراهان جشن ده سالگی وب سایت گفتگوی هارمونیک بوده است.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است