گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

گفتگوی هارمونیک سیزده ساله شد

گفتگوی هارمونیک به سیزدهمین سال فعالیت خود رسید و امروز قدیمی ترین مجله روزانه موسیقی به زبان فارسی به صورت آن لاین محسوب می شود. در سال گذشته سعی کردیم بخشی از مطالب سایت که مربوط به مباحث تاریخی بود و در چند سال گذشته تا حدی مورد غفلت قرار گرفته بود را فعال تر کرده و مطالبی در این زمینه منتشر کنیم.




برای این بخش آقای بهروز مبصری، موسیقیدان و نویسنده پیش کسوت عرصه موسیقی، همکاری خود را با سایت آغاز کردند و مطالب زیادی از ایشان به انتشار رسید.

استقبال بی نظیر مردم ایران از نرم افزارهای موبایلی مخصوصا تلگرام در دو سال گذشته باعث کاهش بینندگان سایت های فارسی زبان شده است و افت بیننده حتی موجب تعطیلی سایت های متعددی شده است. از این آسیب گفتگوی هارمونیک هم در امان نبود و شاهد
کاهش بینندگان در دو سال گذشته بودیم؛ به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که غیر از فیس بوک در شبکه تلگرام نیز فعالیت خود را آغاز کنیم. شما امروز می توانید با ورود به این لینک https://t.me/HarmonyTalk در صفحه تلگرام سایت عضو شوید و منتخبی از مطالب سایت را ببینید و در این شبکه به اشتراک بگذارید.

گفتگوی هارمونیک امروز از ۴۸۸۴ شماره نوشته، ۲۵۰ شماره در شاخه جز و بلوز، ۱۵۲ شماره در شاخه راک، ۱۳۹ شماره در شاخه فیزیک و مهندسی موسیقی، ۷۰ شماره در شاخه موسیقی فیلم، ۲۲۲ شماره در شاخه موسیقی ملل، ۲۲۲ شماره در شاخه موسیقی معاصر، ۱۲۴۰ شماره در شاخه موسیقی کلاسیک غربی، ۲۲۴۰ شماره در شاخه موسیقی کلاسیک ایرانی، ۱۶۱ شماره در شاخه مبانی نظری موسیقی کلاسیک، ۲۵۷ شماره در شاخه مصاحبه و گفتگو، ۶۶۳ شماره در شاخه مطالب عمومی، ۷۴۷ شماره در شاخه نقد و بررسی، ۵۱۵ شماره در شاخه اخبار موسیقی، ۷۸ شماره در شاخه تئوری و مبانی موسیقی جز، ۳۱۳ شماره در شاخه دانستی های موسیقی و ۵۵۷ شماره در شاخه ساز و نوازندگی به انتشار رسیده است.

سیزدهمین سالگرد تاسیس سایت گفتگوی هارمونیک همچون سال گذشته، امشب با حضور جمعی از نویسندگان و مترجمان سایت برگزار شد؛ حاضرین این نشست: محسن قانع بصیری، شاهین مهاجری، آروین صداقت کیش، سعید یعقوبیان، سجاد پورقناد، منیره خلوتی، محبوبه خلوتی و کامیار صلوتی بودند.

گفتگوی هارمونیک فرصت را غنیمت شمرده و از همین جا از تمام نویسندگان و مترجمان سایت که با تلاش بی چشم داشت خود چراغ اندیشه را در حوزه هنر موسیقی روشن نگاه داشته اند، تشکر نموده و امید است که همچنان این مسیر همواره پایدار بماند.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است