گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

تمدید زمان ثبت نام جایزه آهنگسازی «سیمف ۱۳۹۶»

مهلت ثبت نام در فراخوان آهنگسازى «سیمف ۱۳۹۶» تا پایان ساعت ۲۴ یکشنبه ١ مرداد تمدید شد. روابط عمومی اولین دوره مسابقه آهنگسازی سیمف امروز اعلام کرد که کمیته برگزاری این جایزه، مهلت ثبت نام در آن را تا پایان ساعت ۲۴ یکشنبه ۱ مرداد تمدید کرده است.

جایزه سیمف که به همت انجمن اسیمس و موسسه فرهنگى هنرى شهر آفتاب با همکارى آنسامبل الترنانس (Alternance) و کا ان ام-برلین (KNM-Berlin) امسال در شهر شیراز برگزار می‌شود به علت استقبال از علاقمندان مهلت ثبت نام را افزایش داده است.

کلیه آهنگسازان مقیم ایران، بدون در نظر گرفتن شرایط سنى، حق شرکت در این مسابقه را دارند و اعضای هیئت داوران جایزه آهنگسازی سیمف را ژان لوک هروه، نماینده‌ کا ان ام-برلین، نمایند‌ه‌ الترنانس، على گرجى، سارا اباذری، مهدی کازرونی، علیرضا فرهنگ، مهدی خیامی، آروین صداقت کیش و ارسلان عابدیان تشکیل می‌دهند.

مسابقه آهنگسازی سیمف در سه مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله اول آهنگسازان واجد شرایط جهت پذیره‌نویسی و شرکت در مسابقه، حداکثر می‌بایست تا ۱ مرداد ۱۳۹۶ از طریق فرم آنلاین قرارگرفته بر روی وب سایت مسابقه ثبت نام کرده و ۳ پارتیتور خود را همراه سایر مدارک خواسته شده در فرم فراخوان ارسال ‌نمایند.

همچنین توضیحات بیشتر در خصوص نحوه انجام مراحل دوم و سوم و اعلام نتایج راه یافتگان به مرحله بعد به همراه زمانبندی آنها در وب سایت سیمف به آدرس a-c-i-m-c.org تشریح شده است.

جهت دسترسی به فرم ثبت نام آنلاین و متن فراخوان با فرمت پی دی اف بر روی پیوندهاى زیر کلیک کنید:

فرم ثبت نام آنلاین

متن فراخوان (پی دی اف)

در صورت وجود هرگونه سوالی از طریق پست الکترونیکی و یا شماره تلفن زیر با روابط عمومی جایزه آهنگسازی سیمف تماس بگیرید:
Email: contact@a-c-i-m-c.org
تلفن: ۰۷۱۳۶۴۷۴۲۳۸

اسیمس در سال ۲۰۱۲، با تلاش مجموعه ای از آهنگسازان معاصر ایرانی در کشور فرانسه تاسیس شده است. از اهداف اصلی این انجمن فراهم آوردن محفلى مناسب برای تولید، اجرا، انتشار، نقد و تفکر در حوزه موسیقی معاصر است. اسیمس از یک سو می کوشد تا با انتخاب و معرفی آثار آهنگسازان معاصر ایرانی به عرصه های بین الملی، باعث ایجاد گفتگویی خلاقانه و انتقادی میان بستر موسیقی معاصر ایران و دیگر حوزه های غنی و متکثر موسیقایی در بیرون از مرزهای ایران شود. برای تسهیل چنین ارتباطات فرامرزی ای، اسیمس می کوشد تا امکان همکاری با حامیان مالی بین المللی را توسعه دهد.

از سوی دیگر، این انجمن می کوشد تا با ایجاد فضایی مناسب برای بایگانی و انتشار آثار آهنگسازان معاصر، به حفظ دستاوردهای موسیقایی در حوزه فرهنگی ایران معاصر همت گمارد. هدف موسسین این انجمن، پیش از هر چیز در احساس نیاز به ساختن نهادی فرهنگی خلاصه می شود به گونه ای که بتواند امکان فعالیتِ انتقادی و پویایی را میان آهنگسازان، منتقدین و مخاطبین سخت گیرِ موسیقی معاصر برای باز اندیشی در حوزه زبان و ساختار زیبایی شناسی هنر موسیقی در محدوده زبان فارسی ایجاد کند. از این رو، اسیمس از خلال فعالیت هایش می کوشد تا به گونه ای مثبت و در جریان یک مجموعه فعالیت مستمر و پایدار باعث تغییر و ارتقا فرهنگ شنیداری در محدوده جغرافیایی- فرهنگی ایران شود.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است