گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

چهارمین کنسرت اینتر-ارکستر تهران در تالار وحدت برگزار می شود

بیست و پنجم شهریور ماه، به رهبری نادر مشایخی*، مجموعه قطعاتی از دوره باروک و معاصر در تالار وحدت به اجرا در می آید. اینتر-ارکستر تهران که از آبان ماه سال گذشته فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، در آخرین کنسرت تابستانه خود قطعاتی از باخ، لولی، هندل، آروو پرت، و نادر مشایخی را اجرا خواهد کرد. در این اجرا گروه کر اینترـارکستر تهران نیز در قطعاتی ارکستر را همراهی خواهد کرد. از نکات مهم این برنامه برگزاری این کنسرت به نفع بیماران ام اس است.

نادر مشایخی رهبر دائم ارکستر که خود بیش از سی سال با این بیماری دست به گریبان بوده، درباره این کنسرت می گوید: «طبق قولی که در برنامه خندوانه دادیم، می خواهیم کنسرتی برای بیماران ام اس و به نفع بیماران ام اس برگزار کنیم. ام اس بیماری ای است که نیاز به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دارد. خیلی ها هستند که حتی به نزدیکترین افراد خانواده خود بیماری شان را اطلاع نداده اند. میخواهیم در این برنامه به آنها نشان بدهیم که با ام اس هم می شود زندگی کرد. با ام اس هم می شود خوشبخت بود. ما سعی داریم در این برنامه به جای سرگرم کردن مخاطب، به آنها چیزی بدهیم که به همراه خود ببرند.»



همچنین وحید افتخار حسینی مدیر ارکستر درباره این کنسرت می گوید: «این برنامه با همکاری انجمن ام اس ایران برگزار می شود. من در خندوانه گفتم که تمام سعی ام را خواهم کرد که یک کنسرت مخصوص بیماران ام اس برگزار کنیم. خوشبختانه این اتفاق در تالار وحدت افتاده است. امیدواریم که با حمایت اهالی هنر و فرهنگ و رسانه و استقبال خوب مردمی برنامه باشکوهی برگزار شود و حمایت هر چه بیشتری از این بیماران صورت بگیرد.»

«رویداد شنیداری ۳» شنبه شب بیست و پنجم شهریور سال ۹۶، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت. بلیط فروشی این برنامه به صورت «همت عالی» (کمک هر شخص به میزان توان به نفع بیماران ام اس) در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com انجام می پذیرد.

* نادر مشایخی متولد ۱۳۳۷ در تهران و آهنگساز، رهبر ارکستر و فرزند بازیگر قدیمی تئاتر و سینما، جمشید مشایخی است. وی تا کنون به عنوان رهبر دائم چهار ارکستر در ایران فعالیت داشته است؛ ارکستر سمفونیک تهران (۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶)، ارکستر شهر تهران (۱۳۹۳)، ارکستر سمفونیک خانه هنرمندان (۱۳۹۳) و اینتر-ارکستر تهران (۱۳۹۶) به عهده داشته است.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است