گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

عرضه آثار استاد مرتضی حنانه

علاقمندان رشته موسیقی می توانند پارتیتور ۷ اثر از ساخته های استاد مرتضی حنانه را به صورت یک مجموعه، از طریق شرکت آوا هنر حنانه دریافت کنند.
قیمت این مجموعه ۴۰۰,۰۰۰ تومان می باشد و تنها در شهر تهران توزیع خواهد شد.

این مجموعه شامل آثار زیر می شود:

۱- صبر و ظفر برای ارکستر مجلسی پیانو سولو
۲- پارتیتور اثر سرزمین پارس ( la persia) برای کر و ارکستر سمفونیک
۳- کاپریس برای پیانو و ارکستر سمفونیک (کاپریس لعنتی)
۴- پارتیتور اورتور هزاردستان
۵- لالایی برای پیانو سولو
۶- امپرومپتو راگیا برای پیانو سولو
۷- پیکره ها برای پیانو و هارپ و فلوت و آواز

مراحل خرید آثار:

۱- علاقمندان به خرید این آثار لازم است ابتدا مبلغ ۱۵۰۰۰۰ تومان به حساب کارت یا شماره حساب بانک ملی ایران به نام امیرعلی حنانه (شرکت آوا هنر حنانه) واریز نمایند:
IR810170000000110173499004 یا شماره حساب ۰۱۱۰۱۷۳۴۹۹۰۰۴ و یا به کارت شماره ۶۰۳۷۹۹۷۱۳۵۲۶۸۹۲۹ (خریداران پس از به حد نصاب رسیدن سفارش ها – حد نصاب ۲۵ بسته از این آثار است – مابقی هزینه را در روز تحویل پرداخت کرده و بسته را درب منزل تحویل خواهند گرفت.)

۲- ارسال تصویر از فیش واریز بانک به شماره تلگرامی ۰۹۱۲۷۳۰۵۲۰۹

۳- ارسال آدرس و شماره تلفن خریدار

۴- ارسال آثار به درب منزل

تذکر: این آثار فقط به صورت مجموعه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت و به صورت جداگانه عرضه نخواهد شد.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

دیدگاه ها ۳

  • با سلام به همه عزیزان،سفارشات در حال ثبت شدن است و اندسته عزیزانی که سوال کرده بودند که اگر به حد نصاب نرسد ایا پارتیتورها عرضه نخواهند شد؟باید بگویم که با این وضعیت ،حتما به بزودی به حد نصاب خواهیم رسید..تاریخ پخش اثار را پس از به حد نصاب رسیدن در همینجا اعلام خواهم کرد.
    امیرعلی حنانه

  • چون تعدادی از دانشجویان عزیز سوالاتی در مورد شرایط فروش وامکان وجود تخفیف دانشجویی داشتند، لذا توصیه میشود در این مورد لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۷۳۰۵۲۰۹ تماس حاصل نمایند. بدیهی است که دانشجویان گرامیرشته موسیقی با ارسال تصویر کارت دانشجویی معتبر می‌توانند از امکانات ویژه که برای آنان در نظر گرفته شده،برخوردار گردند.با تشکر ،شرکت آوا هنر حنانه

بیشتر بحث شده است