گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

مستر کلاس هورن نادر زینلی برگزار می شود

نادر زینلی نوازنده با سابقه ساز هورن، دارای دکترای موسیقی از کنسرواتوار شهر لیون و ساکن فرانسه است. وی تجربه تدریس در مراکز مطرح موسیقی را در کارنامه خود دارد که از آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستیار بخش آموزش بخش موسیقی و نوازندگی دپارتمان موسیقی دانشگاه تهران، استاد ساز هورن در کنسرواتوار مرکزی شهر پاریس، استاد ساز هورن در کنسرواتوار لئو دلیبه و استاد ساز هورن در کنسرواتوار رائول پونیو. ایشان در سال ۹۵ به دعوت بنیاد رودکی در سال ۹۵ نیز برای نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران یک دوره مستر کلاس برگزار نموده‌ است.

نادر زینلی

همکاری با ارکسترهای مختلفی از جمله ارکستر ناسیونال فرانسه، ارکستر فیلارمونیک رادیو فرانسه، ارکستر مجلسی پاریس، ارکستر فیلارمونیک شهر نیس، ارکستر ملی شهر بوردو، ارکستر مجلسی لوزان، ارکستر شهر لیون و عضویت در کنسرواتوار عالی این شهر را در کارنامه خود دارد و در آنسامبل‌های متعددی نیز هنرنمایی نموده از جمله: کوئینتت سازهای بادی، اکتت سازهای بادی ارکستر فیلارمونیک شهر نیس، اکتت فرانسوی کارل استامیز و آنسامبل موسیقی کلیسای سلطنتی فرانسه. او هم اکنون مدرس کنسرواتوار لئو دلیبه و رائول پونیو پاریس و کنسرواتوار مونت روژ می باشد؛ همچنین به مدت دو سال از سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ استاد ساز هورن در کنسرواتوار مرکزی شهر پاریس بوده است.

کارگاه نوازندگی نادر زینلی از تاریخ ۱۰ تیر ماه به مدت یک هفته در آکادمی موسیقی کوشا و در سه روز به صورت خصوصی برگزار خواهد شد، مستر کلاس فوق برای ساز هورن و خانواده بادی برنجی برگزار خواهد شد. ظرفیت شرکت در این کلاس‌ها محدود است.

آکادمی موسیقی کوشا همواره در تلاش بوده تا بهترین فرصت‌ها را برای نوازندگان و هنرمندان فعال در کشور فراهم آورد، موج موسیقی دنیا با سرعتی فزاینده رو به پیشرفت است و برای رسیدن به این موج نیازمند تعاملات موسیقایی در سطح گسترده‌ای هستیم، آکادمی کوشا با همکاری با اساتید با تجربه و مطرح در سطح بین‌المللی این امکان را برای هنرجویان فراهم آورده است تا برای دستیابی به استانداردهای جهانی و ارتقای سطح مهارت نوازندگی خود از آموزشهای لازم بهره مند گردند.

در راستای این اهداف برنامه های منسجمی تدارک دیده شده که مستر کلاس استاد زینلی از سری مستر کلاس های تخصصی می‌باشد که در این موسسه برگزار می‌گردد از جمله دیگر کلاس های تخصصی این مجموعه می‌توان به کارگاه نوازندگی شهرداد روحانی، کارگاه آواز خسرو علمیه، مسترکلاس پیانوی هانس اودو کرویلز، مسترکلاس ارکستراسیون و آرانژمان شهرداد روحانی و کارگاه نوازندگی فلوت فیروزه نوایی اشاره کرد. مستر کلاس های دیگر آموزشگاه کوشا نیز در آینده از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است