گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

گفتگوی هارمونیک پانزده ساله شد

گفتگوی هارمونیک جشن پانزدهمین سال فعالیت خود را برگزار کرد. در سال گذشته گروه برنامه نویسان سایت، طرح های جدیدی را مورد ارزیابی قرار دادند ولی با وجود تمام تلاش ها برای افتتاح سایت جدید در روز تولد سایت، کار برنامه نویسی به پایان نرسید، در نتیجه سعی داریم تا در آینده ای نزدیک از طرح جدید سایت رونمایی کنیم.



در سال گذشته تعداد بینندگان سایت رشد بسیار زیادی داشت و تا حدود ده برابر افزایش یافت؛ به احتمال قوی این افزایش بیننده در نتیجه تعطیلی سایت های موسیقی فارسی زبان بوده است؛ تعطیلی سایت های فارسی زبان نیز ناشی از تمرکز علاقمندان موسیقی به شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام است. با این توصیف خبر افزایش بینندگان سایت گفتگوی هارمونیک چندان موجب خوشحالی گردانندگان این سایت نیست.

استقبال فراوان از اپلیکیشن اینستاگرام ما را بر آن داشت که با وجود تمام مشکلات و محدودیت های فنی این اپلیکیشن، از این اپلیکیشن به عنوان همراهی برای سایت استفاده کنیم. مطالبی که در اینستاگرام گفتگوی هارمونیک منتشر خواهد شد، مطابق با دسته بندی های فعلی سایت خواهد بود.

گفتگوی هارمونیک امروز از ۵۵۵۱ شماره نوشته، ۲۵۲ شماره در شاخه موسیقی جز و بلوز، ۱۵۵ شماره در شاخه موسیقی راک،
۱۴۷ شماره در شاخه فیزیک و مهندسی موسیقی، ۷۶ شماره در شاخه موسیقی فیلم، ۲۸۲ شماره در شاخه موسیقی ملل، ۳۸۶ شماره در شاخه موسیقی معاصر، ۱۳۲۸ شماره در شاخه موسیقی کلاسیک غربی، ۲۸۰۰ شماره در شاخه موسیقی کلاسیک ایرانی، ۲۰۹ شماره در شاخه مبانی نظری موسیقی کلاسیک، ۳۶۱ شماره در شاخه مصاحبه و گفتگو، ۶۸۷ شماره در شاخه مطالب عمومی، ۹۳۶ شماره در شاخه نقد و بررسی، ۶۸۵ شماره در شاخه اخبار موسیقی، ۸۲ شماره در شاخه تئوری و مبانی موسیقی جز، ۳۲۰ شماره در شاخه دانستی های موسیقی، ۶۰۰ شماره در شاخه ساز و نوازندگی را به انتشار گذاشته است.



پانزدهمین سالگرد تاسیس سایت گفتگوی هارمونیک همچون سال گذشته، امشب با حضور جمعی از نویسندگان و مترجمان سایت برگزار شد؛ حاضرین این نشست: رضا ضیائی، شاهین مهاجری، سجاد پورقناد، منیره خلوتی و محبوبه خلوتی بودند.

در پانزدهمین سال تاسیس گفتگوی هارمونیک، برنامه متعددی داریم که متعاقبا اخبار آن از طریق سایت،

تلگرام و اینستاگرام ما به اطلاع تان خواهد رسید.

در پایان همچون گذشته از همراهی و همدلی پانزده ساله شما تشکر و قدردانی می نماییم.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است