گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

گفتگوی هارمونیک شانزده ساله شد

گفتگوی هارمونیک امسال در حالی به شانزده سالگی فعالیت اش رسید که به دلیل همه گیری ویروس کرونا امکان برگزاری گردهمایی همیشگی به مناسبت تولد ژورنال فراهم نبود. در سال گذشته قرار بود یک پروژه موسیقایی هم با همکاری ژورنال گفتگوی هارمونیک به روی صحنه برود که به دلیل وقوع اتفاقات آبان ماه به تعویق افتاد.

همچنین بزرگداشت نویسنده فقید گفتگوی هارمونیک، خسرو جعفرزاده نیز همزمان با اتفاقات آبان و دی ماه شد و آن نیز به تعویق افتاده است.

در سال گذشته گروه برنامه نویسان سایت، همچون دو سال پیش، همچنان در پی رفع مشکلات فنی سایت برای ورود به طراحی جدید سایت بودند ولی تا این لحظه با وجود پیشرفت های قابل توجه در کار، هنوز امکان ورود به سایت جدید را نداشته ایم.

در سالی که گذشت فعالیت ما بر روی اینستاگرام موجب تولید ۴۰ پست شد که از روی وب سایت اینستاگرام و اپلیکیشن موبایلی آن قابل دسترسی است.

اما خبر خوش امسال به علاقمندان این ژورنال، همکاری دو نویسنده با سابقه موسیقی با این مجله خواهد بود، علیرضا میرعلی نقی و محمدعلی پورخصالیان که هر دو از نویسندگان قدیمی این وب سایت بوده اند، قرار است از امسال به صورت مداوم با ما همکاری داشته باشند.

گفتگوی هارمونیک امروز از ۵۹۱۷ شماره نوشته، در شاخه موسیقی جز و بلوز ۲۵۴ شماره، در شاخه موسیقی راک ۱۵۵ شماره، در شاخه فیزیک و مهندسی موسیقی ۱۵۷ شماره، در شاخه موسیقی فیلم ۸۲ شماره، در شاخه موسیقی ملل ۳۳۲ شماره، در شاخه موسیقی معاصر ۴۳۸ شماره، در شاخه موسیقی کلاسیک غربی ۱۳۷۵ شماره، در شاخه موسیقی کلاسیک ایرانی ۳۰۲۴ شماره، در شاخه مبانی نظری موسیقی کلاسیک ۲۳۹ شماره، در شاخه مصاحبه و گفتگو ۳۸۲ شماره، در شاخه مطالب عمومی ۷۱۶ شماره، در شاخه نقد و بررسی ۱۰۳۹ شماره، در شاخه اخبار موسیقی ۷۷۴ شماره، در شاخه تئوری و مبانی نظری موسیقی جز ۸۳ شماره، در شاخه دانستنی های موسیقی ۳۳۹ شماره، در شاخه ساز و نوازندگی ۶۱۳ شماره را به انتشار گذاشته است.

در شانزدهیم سال تاسیس گفتگوی هارمونیک، برنامه های متعددی داریم که در صورت پایان یافتن این بیماری همه گیر، متعاقبا اخبار آن از طریق سایت،

تلگرام و اینستاگرام ما به اطلاع تان خواهد رسید.

در پایان همچون گذشته از علاقه و همدلی شانزده ساله شما تشکر و قدردانی می نماییم.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است