گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

گفتگوی هارمونیک یکساله شد

سلام،

سال گذشته ۱۶ فروردین ماه بود که “گفتگوی هارمونیک” را راه اندازی کردیم و در کنار سایر وبلاگ ها و سایت های فارسی زبان در حد و توان خود سعی به گسترش آگاهی علاقمندان به موسیقی در این زمینه نمودیم. کار خود را با یک وبلاگ ساده شروع کردیم و با زبانی ساده وارد محفل گرم دوستداران موسیقی روی اینترنت شدیم.

محبت و همکاری صمیمانه دوستان (وبلاگهای) جدیدی که پیدا کردیم، اراده ما را برای ارائه بهتر مطالب موسیقی روی اینترنت را محکم تر کرد بطوریکه در طول یکسال گذشته روزی نبود که حداقل یک مطلب جدید در سایت قرار ندهیم و اینگونه

بود که امروز بیش از ۴۰۰ صفحه مطلب در زمینه موسیقی تهیه شده و در اختیار علاقمندان به این هنر روح نواز قرار گرفته است.

هرگز سعی نکردیم خود را محدود به اینترنت نماییم و تا آنجا که در توان بود به فعالیت در زمینه های مرتبط در دنیای واقعی نیز پرداختیم، از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ثبت انجمن “دوستداران فرهنگ و هنر ایران” با همکاری دوست عزیزی که از طریق همین سایت با او آشنا شدیم.
برگزاری همایش گرایش نو به ساختار نی
حضور در رخداد های مهم موسیقی در کشور و تهیه گزارش از آنها مانند
نقد ردیف علی اکبر شهنازی
،
جشنواره موسیقی فجر
و …
مصاحبه حضوری با دست اند کاران موسیقی کشور و تهیه گزارش از آنها.
( به صفحه مصاحبه و گفتگو مراجعه شود.)

بحث و گفتگوی حضوری با دوستان علاقمند به موسیقی.

حقیقت آن است که افزایش روز به روز تعداد بازدیدکنندهای سایت، ارسال مقالات توسط دوستان، انتقادات مفید و توضیحات تکمیلی شما در لا به لای مطالب سایت، ما را برآن داشته تا در سال جدید فعالیت های خود را گسترش دهیم. لذا در نظر داریم

علاوه بر ادامه روند کنونی فعالیت سایت، موارد زیر را نیز در برنامه کاری خود داشته باشیم :

فعال کردن رسمی انجمن “دوستداران فرهنگ وهنر ایران”.
تحقیق و پژوهش در باره استاندارد انواع سازهای غربی و ایرانی و به دنبال آن سعی در رسیدن به استانداردهایی برای سازهای ایرانی با همکاری اساتید موسیقی کشور.
همکاری با اساتید موسیقی کشور برای برگزاری مسترکلاسهای موسیقی.
گردآوری مطالب و مقالات آموزشی در زمینه موسیقی بصورت کتاب.

و ایمان داریم تا زمانی که شما در کنار ما هستید توانایی رسیدن به این اهداف را خواهیم داشت و در این راه از شما می خواهیم که مانند همیشه ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داده و با انتقادها و تذکرات خود “گفتگوی هارمونیک” را در راه رسیدن به اهداف فوق کمک نمایید.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما

گفتگوی هارمونیک
گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است