گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

گشایش نمایندگی انجمن فیلارمونیک ایران در استان مرکزی

شریف لطفی مورد تشویق مخاطبین قرار می‌گیرد

آیین گشایش نمایندگی انجمن فیلارمونیک ایران در استان مرکزی، عصر روز جمعه ۲۷ بهمن ماه، با حضور اعضای هیئت امنای انجمن فیلارمونیک ایران، هیئت موسس نمایندگی انجمن فیلارمونیک در استان مرکزی، مدیر عامل و اعضای انجمن پیشگامان صنعت استان مرکزی، ریاست شورای اسلامی شهر اراک، ریاست مجموعه فرهنگی، سیاحتی و تفریحی امیرکبیر، هنرمندان و انبوهی از مشتاقان هنر موسیقی در تالار پروین اعتصامی هتل باغ امیرکبیر شهر اراک برگزار گردید.

این مراسم با خیر مقدم عباس اباذری، مدیر اجرایی نمایندگی انجمن فیلارمونیک ایران در استان مرکزی و کوشافرجاد چراغی، نماینده انجمن فیلارمونیک ایران در استان مرکزی، پیرامون اهداف و برنامه های انجمن ادامه یافت. 

در ادامه شریف لطفی آهنگساز، رهبرارکستر، بنیانگذار دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تهران و عضو هیئت امنای انجمن فیلارمونیک ایران، ضمن تبیین و گرامیداشت سه گونه مختلف موسیقی کشورمان به توضیح اهداف و برنامه های این انجمن پرداختند.

پس از آن بانو نوین افروز پیانیست، شاعر و نقاش برجسته جهانی در میان تشویق حاضرین بر روی سن حاضر شده و به ابراز احساسات حضار پاسخ گفتند.

در ادامه جناب شهرداد میرزایی، مدیرعامل انجمن فیلارمونیک ایران با سخنرانی بی نظیر خود با عنوان مرکز را به پیرامون بیاوریم به سخنرانی پرداختند.

در خلال این مراسم توسط آنسامل زهی کلاژ ، به رهبری علیرضا مجدالاشرافی و عطا رستگار به عنوان سولیست قطعاتی از باخ، ویوالدی و ادوارد گریگ، اجرا گردید که با استقبال حاضرین همراه شد.
پیش از آغاز مراسم اصلی، هیئت امنای انجمن فیلارمونیک ایران ضمن بازدید از اماکن دیدنی شهر اراک، نشستی صمیمی با حامیان مادی و معنوی انجمن داشتند که طی آن اهداف و برنامه های انجمن با میهمانان دعوت شده، در میان گذاشته شد.

در مهمترین بخش نشست، کوشافرجاد چراغی ضمن قدرانی از دهه ها فعالیت بی نظیر عباس اباذری، ایشان را به عنوان مدیریت اجرایی نمایندگی انجمن در استان مرکزی معرفی کردند.

و کارگروه های تخصصی استان مرکزی در چهار بخش تولید و اجرای صحنه ای؛ آموزش و پژوهش؛ امور مالی و خزانه داری؛ رسانه، روابط عمومی فیلانتروپی و بازاریابی به سمع و نظر حضار رسید.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

۱ نظر

بیشتر بحث شده است