صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
جستجو
برچسب -موسیقی کلاسیک ایرانی
تابنده: وضعیت موسیقی شیراز را با اشتیاق پیگیری میکنم
سجاد پورقناد
۶ فروردین ۱۴۰۱
نگاهی به شور در دو ردیف صبا و پایور (۵)
ناهید شجاعیان
۵ فروردین ۱۴۰۱
درباره آلبوم «ساقه خشک بهار»
علیرضا میرعلی نقی
۴ فروردین ۱۴۰۱
نظام «نشانه – معناها» در موسیقی دستگاهی ایران (۷)
محمدرضا ممتازواحد
۳ فروردین ۱۴۰۱
برای آذربایجان
علیرضا میرعلی نقی
۲ فروردین ۱۴۰۱
امیری: برای آموزش کودک هیچ نداشتیم
علی نجفی ملکی
۲۹ اسفند ۱۴۰۰
ساختار دف کردستان (۷)
محمد طریقت
۲۸ اسفند ۱۴۰۰
درباره عزیز شعبانی (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۲۶ اسفند ۱۴۰۰
تابنده: در جستجوی تنفس در فضاهای فرهنگی تازه مهاجرت کردم
سجاد پورقناد
۲۴ اسفند ۱۴۰۰
این صدای آشنا و گرامی (۲)
علیرضا میرعلی نقی
۲۲ اسفند ۱۴۰۰
نظام «نشانه – معناها» در موسیقی دستگاهی ایران (۶)
محمدرضا ممتازواحد
۲۱ اسفند ۱۴۰۰
پیرگلو: در زمان قاجار، سیم هایی از جنس روده استفاده میشد
محمدرضا مقدم
۲۰ اسفند ۱۴۰۰
نگاهی دوباره به موسیقی مقطع انقلاب (۳)
علیرضا میرعلی نقی
۱۹ اسفند ۱۴۰۰
ساختار دف کردستان (۶)
محمد طریقت
۱۸ اسفند ۱۴۰۰
نگاهی به شور در دو ردیف صبا و پایور (۴)
ناهید شجاعیان
۱۶ اسفند ۱۴۰۰
پیرگلو: سنتور کروماتیک از صحنه موسیقی ارکستری ناپدید شد
محمدرضا مقدم
۱۵ اسفند ۱۴۰۰
نظام «نشانه – معناها» در موسیقی دستگاهی ایران (۵)
محمدرضا ممتازواحد
۱۴ اسفند ۱۴۰۰
نیمای موسیقی ایران (۲)
محمود خوشنام
۱۲ اسفند ۱۴۰۰
این صدای آشنا و گرامی (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۱۱ اسفند ۱۴۰۰
ساختار دف کردستان (۵)
محمد طریقت
۱۰ اسفند ۱۴۰۰
نگاهی به شور در دو ردیف صبا و پایور (۳)
ناهید شجاعیان
۹ اسفند ۱۴۰۰
نگاهی دوباره به موسیقی مقطع انقلاب (۲)
علیرضا میرعلی نقی
۸ اسفند ۱۴۰۰
پیرگلو: سابقه سنتور به دوره ساسانی برمیگردد
محمدرضا مقدم
۵ اسفند ۱۴۰۰
نظام «نشانه – معناها» در موسیقی دستگاهی ایران (۴)
محمدرضا ممتازواحد
۴ اسفند ۱۴۰۰
نیمای موسیقی ایران (۱)
محمود خوشنام
۲ اسفند ۱۴۰۰
نگاهی به شور در دو ردیف صبا و پایور (۲)
ناهید شجاعیان
۱ اسفند ۱۴۰۰
مروری بر آلبوم «آوازهای عاشقانه (بیکلام برای ارکستر)»
آروین صداقت کیش
۳۰ بهمن ۱۴۰۰
درباره پرویز منصوری (۲)
علیرضا میرعلی نقی
۲۹ بهمن ۱۴۰۰
نظام «نشانه – معناها» در موسیقی دستگاهی ایران (۳)
محمدرضا ممتازواحد
۲۸ بهمن ۱۴۰۰
نگاهی دوباره به موسیقی مقطع انقلاب (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۲۷ بهمن ۱۴۰۰
ساختار دف کردستان (۴)
محمد طریقت
۲۴ بهمن ۱۴۰۰
کتاب «دریا و آسمان» برای گیتار کلاسیک منتشر شد
گفتگوی هارمونیک
۲۳ بهمن ۱۴۰۰
درباره پرویز منصوری (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۲۲ بهمن ۱۴۰۰
درباره کتاب «مکاتب سنتورنوازی در ایران از قاجاریه تا کنون» (۵)
گفتگوی هارمونیک
۲۱ بهمن ۱۴۰۰
نظام «نشانه – معناها» در موسیقی دستگاهی ایران (۲)
محمدرضا ممتازواحد
۲۰ بهمن ۱۴۰۰
درسگفتاری دربارهی کوارتتهای شوستاکوویچ برگزار میشود
گفتگوی هارمونیک
۱۹ بهمن ۱۴۰۰
سنتور و محدودیت های صدای آن (۴)
حسین دهلوی
۱۸ بهمن ۱۴۰۰
ساختار دف کردستان (۳)
محمد طریقت
۱۶ بهمن ۱۴۰۰
به یاد حسین تهرانی (۲)
محمود خوشنام
۱۵ بهمن ۱۴۰۰
«شیوهی نوازندگی» در موسیقی ما چه معنایی دارد؟ (بخش دوم)
آروین صداقت کیش
۱۴ بهمن ۱۴۰۰
بارگذاری بیشتر
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
دسته بندی ها
موسیقی کلاسیک
1509
موسیقی کلاسیک ایرانی
4073
موسیقی فیلم
91
موسیقی ملل
430
موسیقی معاصر
879
فیزیک و مهندسی موسیقی
166
مصاحبه و گفتگو
464
مطالب عمومی
864
نقد و بررسی
1528
اخبار موسیقی
945
مبانی نظری موسیقی
310
تاریخ موسیقی
240
دانستنی های موسیقی
375
ساز و نوازندگی
690
بایگانی همه نوشته ها
7329
محبوب ترین مطالب
موسیقی سریال میشل استروگف
رابرت وایز کارگردان فیلم “آوای موسیقی” درگذشت
افسانه ۱۹۰۰
ناصری و موسیقی متن فیلم ناخدا خورشید
میکلوش روژا
درگذشت جری گلد اسمیت
اگر نمی توانی مشهورترین باشی، بدنام ترین باش
«دیوار» شاهکار موسیقی راک
دوره آموزشی «مبانی موسیقی برای موسیقی فیلم» برگزار می شود
یادداشتی بر موسیقی متن فیلم «متری شیش و نیم»
سکانسی به نام موسیقی فیلم (۲)
انیو موریکونه – ۱
بیشتر بحث شده است