صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
جستجو
برچسب -بایگانی همه نوشته ها
درباره هوشنگ استوار (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (۱۴)
محمد طریقت
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
موسیقی در عصر بازتولید فناورانه (۲)
آروین صداقت کیش
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
مسعود شعاری سیرِِ خلاق نوازندگی (۵)
سعید مجیدی
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
نوای شب زنده داری (۳)
محمدعلی پورخصالیان
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
زنان و موسیقی (۱۳)
منیره خلوتی
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
چهار ویژگی مهم برای تولید صدایی زیبا (۱)
زهرا نصیری
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
این سوار سوخته مغرور (۲)
علیرضا میرعلی نقی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (۱۳)
محمد طریقت
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
موسیقی در عصر بازتولید فناورانه (۱)
آروین صداقت کیش
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
مسعود شعاری سیرِِ خلاق نوازندگی (۴)
سعید مجیدی
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
این سوار سوخته مغرور (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
نوای شب زنده داری (۲)
محمدعلی پورخصالیان
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (۱۲)
محمد طریقت
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
اندر حکایت «تصنیف» (۶)
علیرضا میرعلی نقی
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
مسعود شعاری سیرِِ خلاق نوازندگی (۳)
سعید مجیدی
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
گزارههایی در بابِ شناختِ فُرم و سبک (۳)
محمدرضا ممتازواحد
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
روند تاریخی مبانی موسیقی (۲)
آروین صداقت کیش
۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
آلبوم «آوای کهن» اثر هومن دهلوی منتشر شد
گفتگوی هارمونیک
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
نوای شب زنده داری (۱)
محمدعلی پورخصالیان
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
۷۰ سال موسیقی پاپ ایران (۸)
علیرضا میرعلی نقی
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
مسعود شعاری سیرِِ خلاق نوازندگی (۲)
سعید مجیدی
۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
اندر حکایت «تصنیف» (۵)
علیرضا میرعلی نقی
۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
روند تاریخی مبانی موسیقی (۱)
آروین صداقت کیش
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
آواز ِ«امیری» و مقایسهی آن در شرق و غرب مازندران (۹)
مسعود پورقریب
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
۷۰ سال موسیقی پاپ ایران (۷)
علیرضا میرعلی نقی
۳۱ فروردین ۱۴۰۲
پرسش از ارتباط گفتمانهای موسیقایی و جریان چپ در ایران (۱۴)
آروین صداقت کیش
۳۰ فروردین ۱۴۰۲
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (۱۱)
محمد طریقت
۲۹ فروردین ۱۴۰۲
بربط یا عود (۴)
حسینعلی ملاح
۲۸ فروردین ۱۴۰۲
میراث روجرو کییِزا
پیمان شیرالی
۲۷ فروردین ۱۴۰۲
مسعود شعاری سیرِِ خلاق نوازندگی (۱)
سعید مجیدی
۲۶ فروردین ۱۴۰۲
آواز ِ«امیری» و مقایسهی آن در شرق و غرب مازندران (۸)
مسعود پورقریب
۲۵ فروردین ۱۴۰۲
پوپل: از دکتر شریفیان تنها در زمینه آهنگسازی تاثیر نگرفتم
سجاد پورقناد
۲۴ فروردین ۱۴۰۲
۷۰ سال موسیقی پاپ ایران (۶)
علیرضا میرعلی نقی
۲۴ فروردین ۱۴۰۲
پرسش از ارتباط گفتمانهای موسیقایی و جریان چپ در ایران (۱۳)
آروین صداقت کیش
۲۳ فروردین ۱۴۰۲
بربط یا عود (۳)
حسینعلی ملاح
۲۲ فروردین ۱۴۰۲
اندر حکایت «تصنیف» (۴)
علیرضا میرعلی نقی
۲۱ فروردین ۱۴۰۲
گزارههایی در بابِ شناختِ فُرم و سبک (۲)
محمدرضا ممتازواحد
۲۰ فروردین ۱۴۰۲
پوپل: «بیژن و منیژه»، علاقه ای بود که منجر به سفارش شد!
سجاد پورقناد
۱۹ فروردین ۱۴۰۲
گفتگوی هارمونیک نوزده ساله شد
گفتگوی هارمونیک
۱۸ فروردین ۱۴۰۲
بارگذاری بیشتر
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
دسته بندی ها
موسیقی کلاسیک
1498
موسیقی کلاسیک ایرانی
4041
موسیقی فیلم
91
موسیقی ملل
430
موسیقی معاصر
879
فیزیک و مهندسی موسیقی
166
مصاحبه و گفتگو
463
مطالب عمومی
863
نقد و بررسی
1518
اخبار موسیقی
935
مبانی نظری موسیقی
310
تاریخ موسیقی
240
دانستنی های موسیقی
375
ساز و نوازندگی
687
بایگانی همه نوشته ها
7284
محبوب ترین مطالب
موسیقی سریال میشل استروگف
رابرت وایز کارگردان فیلم “آوای موسیقی” درگذشت
افسانه ۱۹۰۰
ناصری و موسیقی متن فیلم ناخدا خورشید
میکلوش روژا
درگذشت جری گلد اسمیت
اگر نمی توانی مشهورترین باشی، بدنام ترین باش
یادداشتی بر موسیقی متن فیلم «متری شیش و نیم»
دوره آموزشی «مبانی موسیقی برای موسیقی فیلم» برگزار می شود
سکانسی به نام موسیقی فیلم (۲)
«دیوار» شاهکار موسیقی راک
انیو موریکونه – ۱
بیشتر بحث شده است