صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
جستجو
برچسب -مطالب عمومی
ساز، مقوله ای علمی یا هنری؟! (II)
امیر خمسه
خرداد ۲۳, ۱۳۹۹
جایگاه علم و هنر در روند جهانی شدن (X)
محسن قانع بصیری
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹
ساز، مقوله ای علمی یا هنری؟! (I)
امیر خمسه
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹
جایگاه علم و هنر در روند جهانی شدن (IX)
محسن قانع بصیری
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹
جایگاه علم و هنر در روند جهانی شدن (VIII)
محسن قانع بصیری
خرداد ۹, ۱۳۹۹
جایگاه علم و هنر در روند جهانی شدن (VII)
محسن قانع بصیری
خرداد ۵, ۱۳۹۹
جایگاه علم و هنر در روند جهانی شدن (VI)
محسن قانع بصیری
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۹
جایگاه علم و هنر در روند جهانی شدن (V)
محسن قانع بصیری
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۹
دورهبندیِ تاریخ موسیقی ایرانِ معاصر
سعید یعقوبیان
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۹
جایگاه علم و هنر در روند جهانی شدن (IV)
محسن قانع بصیری
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹
جایگاه علم و هنر در روند جهانی شدن (III)
محسن قانع بصیری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹
جایگاه علم و هنر در روند جهانی شدن (II)
محسن قانع بصیری
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۹
جایگاه علم و هنر در روند جهانی شدن (I)
محسن قانع بصیری
فروردین ۲۱, ۱۳۹۹
یادداشتی بر کتابِ «جامعهشناسی موسیقی»
سعید یعقوبیان
آذر ۴, ۱۳۹۸
قلب مشکاتیان برای مردم میتپید (II)
سجاد پورقناد
آبان ۵, ۱۳۹۸
مروری بر کتاب «بنیان های عقلانی و اجتماعی موسیقی» اثری از ماکس وبر
آروین صداقت کیش
آبان ۳, ۱۳۹۸
قلب مشکاتیان برای مردم میتپید (I)
سجاد پورقناد
مهر ۲۵, ۱۳۹۸
موسیقی شناسی فمنیستی (XI)
مسعود پورقریب
مهر ۲۱, ۱۳۹۸
موسیقی شناسی فمنیستی (X)
مسعود پورقریب
مهر ۱۶, ۱۳۹۸
موسیقی شناسی فمنیستی (IX)
مسعود پورقریب
مهر ۱۱, ۱۳۹۸
موسیقی شناسی فمنیستی (VIII)
مسعود پورقریب
مهر ۶, ۱۳۹۸
همه حق اظهارنظر دارند
آروین صداقت کیش
شهریور ۲۸, ۱۳۹۸
مروری بر آلبوم «سایه وار»
آروین صداقت کیش
شهریور ۲۷, ۱۳۹۸
موسیقی شناسی فمنیستی (V)
مسعود پورقریب
شهریور ۱۸, ۱۳۹۸
موسیقی شناسی فمنیستی (IV)
مسعود پورقریب
شهریور ۱۳, ۱۳۹۸
موسیقی شناسی فمنیستی (III)
مسعود پورقریب
شهریور ۷, ۱۳۹۸
موسیقی شناسی فمنیستی (II)
مسعود پورقریب
شهریور ۳, ۱۳۹۸
موسیقی شناسی فمنیستی (I)
مسعود پورقریب
مرداد ۲۹, ۱۳۹۸
نقدی بر مسترکلاس های گیتار در ایران (II)
پیمان شیرالی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸
نقدی بر مسترکلاس های گیتار در ایران (I)
پیمان شیرالی
مرداد ۵, ۱۳۹۸
افقهای مبهم گفتوگو (V)
آروین صداقت کیش
تیر ۳۰, ۱۳۹۸
دنبال ساز دست دوم میگردید؟
سعید یعقوبیان
تیر ۲۶, ۱۳۹۸
افقهای مبهم گفتوگو (II)
آروین صداقت کیش
تیر ۱۴, ۱۳۹۸
افقهای مبهم گفتوگو (I)
آروین صداقت کیش
تیر ۹, ۱۳۹۸
«مشک و عطار»
آروین صداقت کیش
فروردین ۸, ۱۳۹۸
موسیقی، انسان شناسی و اسطوره
مسعود پورقریب
اسفند ۱۳, ۱۳۹۷
ناسیونالیسم، دستهبندی، حذف و ردیف موسیقی دستگاهی
کامیار صلواتی
اسفند ۱۲, ۱۳۹۷
«شیوهی نوازندگی» در موسیقی ما چه معنایی دارد؟ (II)
آروین صداقت کیش
اسفند ۷, ۱۳۹۷
«شیوهی نوازندگی» در موسیقی ما چه معنایی دارد؟ (I)
آروین صداقت کیش
اسفند ۱, ۱۳۹۷
ستایش؟
گفتگوی هارمونیک
بهمن ۲۲, ۱۳۹۷
بارگذاری بیشتر
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
دسته بندی ها
موسیقی کلاسیک
1386
موسیقی کلاسیک ایرانی
3237
موسیقی فیلم
83
موسیقی ملل
332
موسیقی معاصر
826
فیزیک و مهندسی موسیقی
158
مصاحبه و گفتگو
398
مطالب عمومی
761
نقد و بررسی
1133
اخبار موسیقی
808
مبانی نظری موسیقی
292
تاریخ موسیقی
240
دانستنی های موسیقی
343
ساز و نوازندگی
635
بایگانی همه نوشته ها
6164
محبوب ترین مطالب
موسیقی سریال میشل استروگف
افسانه ۱۹۰۰
رابرت وایز کارگردان فیلم “آوای موسیقی” درگذشت
اگر نمی توانی مشهورترین باشی، بدنام ترین باش
یادداشتی بر موسیقی متن فیلم «متری شیش و نیم»
میکلوش روژا
انیو موریکونه – ۱
سکانسی به نام موسیقی فیلم (II)
دوره آموزشی «مبانی موسیقی برای موسیقی فیلم» برگزار می شود
مروری بر آلبوم «خداوند رخش»
یادداشتی بر موسیقیهای انتخابیِ فیلمِ «رضا»
پدرخوانده (۱۹۷۲)
بیشتر بحث شده است