صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
جستجو
برچسب -بایگانی همه نوشته ها
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (۱۰)
محمد طریقت
۱۴ فروردین ۱۴۰۲
پرسش از ارتباط گفتمانهای موسیقایی و جریان چپ در ایران (۱۲)
آروین صداقت کیش
۱۳ فروردین ۱۴۰۲
۷۰ سال موسیقی پاپ ایران (۵)
علیرضا میرعلی نقی
۱۲ فروردین ۱۴۰۲
گزارههایی در بابِ شناختِ فُرم و سبک (۱)
محمدرضا ممتازواحد
۱۱ فروردین ۱۴۰۲
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (۹)
محمد طریقت
۱۰ فروردین ۱۴۰۲
اندر حکایت «تصنیف» (۲)
علیرضا میرعلی نقی
۹ فروردین ۱۴۰۲
کنسرت مجازی و جهان موسیقی (۱)
آروین صداقت کیش
۸ فروردین ۱۴۰۲
بربط یا عود (۲)
حسینعلی ملاح
۷ فروردین ۱۴۰۲
۷۰ سال موسیقی پاپ ایران (۴)
علیرضا میرعلی نقی
۶ فروردین ۱۴۰۲
پرسش از ارتباط گفتمانهای موسیقایی و جریان چپ در ایران (۱۱)
آروین صداقت کیش
۵ فروردین ۱۴۰۲
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (۱۲)
محمد طریقت
۵ فروردین ۱۴۰۲
حسامالدین سراج خوانندهای غمافزا (۲)
سعید مجیدی
۵ فروردین ۱۴۰۲
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (۸)
محمد طریقت
۴ فروردین ۱۴۰۲
بربط یا عود (۱)
حسینعلی ملاح
۳ فروردین ۱۴۰۲
اندر حکایت «تصنیف» (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۲ فروردین ۱۴۰۲
سالِ سیاه، چنگ، دولاچنگ
هادی سپهری
۱ فروردین ۱۴۰۲
خاطره پروانه؛ خواننده ای که در سایه ماند (۳)
محمود خوشنام
۲۹ اسفند ۱۴۰۱
عزیززاده: نوازندگان دف رشد علمی خوبی در حوزه ریتم و نوازندگی داشته اند
محمدرضا مقدم
۲۸ اسفند ۱۴۰۱
پرسش از ارتباط گفتمانهای موسیقایی و جریان چپ در ایران (۱۰)
آروین صداقت کیش
۲۷ اسفند ۱۴۰۱
۷۰ سال موسیقی پاپ ایران (۳)
علیرضا میرعلی نقی
۲۶ اسفند ۱۴۰۱
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (۷)
محمد طریقت
۲۵ اسفند ۱۴۰۱
خاطره پروانه؛ خواننده ای که در سایه ماند (۲)
محمود خوشنام
۲۴ اسفند ۱۴۰۱
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (۶)
محمد طریقت
۲۳ اسفند ۱۴۰۱
ارمنی، ایرانی، انسانی، جهانی (۲)
علیرضا میرعلی نقی
۲۲ اسفند ۱۴۰۱
پرسش از ارتباط گفتمانهای موسیقایی و جریان چپ در ایران (۹)
آروین صداقت کیش
۲۱ اسفند ۱۴۰۱
بررسی تکنیکهای آهنگسازی سبک مینیمال (۷)
آوا فرزانهفر
۲۰ اسفند ۱۴۰۱
خاطره پروانه؛ خواننده ای که در سایه ماند (۱)
محمود خوشنام
۱۹ اسفند ۱۴۰۱
عزیززاده: شیوه نت نگاری استانداردی برای دف وجود ندارد
محمدرضا مقدم
۱۸ اسفند ۱۴۰۱
۷۰ سال موسیقی پاپ ایران (۲)
علیرضا میرعلی نقی
۱۷ اسفند ۱۴۰۱
پرسش از ارتباط گفتمانهای موسیقایی و جریان چپ در ایران (۸)
آروین صداقت کیش
۱۶ اسفند ۱۴۰۱
رسمیّت بیانی (۲)
محمدرضا ممتازواحد
۱۵ اسفند ۱۴۰۱
معرفی سه مجلد مجمعالادوار (۹)
شهاب منا
۱۴ اسفند ۱۴۰۱
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (۵)
محمد طریقت
۱۳ اسفند ۱۴۰۱
ارمنی، ایرانی، انسانی، جهانی (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۱۲ اسفند ۱۴۰۱
۷۰ سال موسیقی پاپ ایران (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۱۱ اسفند ۱۴۰۱
پرسش از ارتباط گفتمانهای موسیقایی و جریان چپ در ایران (۷)
آروین صداقت کیش
۱۰ اسفند ۱۴۰۱
درباره پرویز یاحقی
علیرضا میرعلی نقی
۹ اسفند ۱۴۰۱
رسمیّت بیانی (۱)
محمدرضا ممتازواحد
۸ اسفند ۱۴۰۱
معرفی سه مجلد مجمعالادوار (۸)
شهاب منا
۷ اسفند ۱۴۰۱
از چشم موسیقیدانِ رماننویس
آروین صداقت کیش
۶ اسفند ۱۴۰۱
بارگذاری بیشتر
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
دسته بندی ها
موسیقی کلاسیک
1506
موسیقی کلاسیک ایرانی
4068
موسیقی فیلم
91
موسیقی ملل
430
موسیقی معاصر
879
فیزیک و مهندسی موسیقی
166
مصاحبه و گفتگو
463
مطالب عمومی
863
نقد و بررسی
1526
اخبار موسیقی
943
مبانی نظری موسیقی
310
تاریخ موسیقی
240
دانستنی های موسیقی
375
ساز و نوازندگی
689
بایگانی همه نوشته ها
7320
محبوب ترین مطالب
موسیقی سریال میشل استروگف
رابرت وایز کارگردان فیلم “آوای موسیقی” درگذشت
افسانه ۱۹۰۰
ناصری و موسیقی متن فیلم ناخدا خورشید
میکلوش روژا
درگذشت جری گلد اسمیت
اگر نمی توانی مشهورترین باشی، بدنام ترین باش
دوره آموزشی «مبانی موسیقی برای موسیقی فیلم» برگزار می شود
«دیوار» شاهکار موسیقی راک
یادداشتی بر موسیقی متن فیلم «متری شیش و نیم»
سکانسی به نام موسیقی فیلم (۲)
انیو موریکونه – ۱
بیشتر بحث شده است