صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
جستجو
برچسب -بایگانی همه نوشته ها
رضازاده: در تدریس به کودکان مهر و عشق اولویت دارد
سجاد پورقناد
۱۸ شهریور ۱۴۰۲
جایگاه موسیقی اعتراضی در هنر لرستان (۱)
امین ماسوری
۱۷ شهریور ۱۴۰۲
ابزارهای انتقالِ لحن در موسیقی باکلام (۱)
محمدرضا ممتازواحد
۱۶ شهریور ۱۴۰۲
نگاهی مختصر به صداشناسی تمبک و تیمپانی (۴)
شاهین مهاجری
۱۵ شهریور ۱۴۰۲
موسیقی کلاسیک ایرانی و برخی چشماندازهای ممکنِ آینده (۷)
آروین صداقت کیش
۱۴ شهریور ۱۴۰۲
بهمن رجبی، تنبک و تعهد (۱۱)
سعید مجیدی
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
درباره جایگاه اجتماعی و هنری آذین موحد
سجاد پورقناد
۱۲ شهریور ۱۴۰۲
صداقتکیش: ممکن است در بعضی قطعات به تقویت صدا نیاز داشته باشیم
علی نجفی ملکی
۱۱ شهریور ۱۴۰۲
سکوت… سایه شوم وحشت (۲)
سجاد پورقناد
۱۰ شهریور ۱۴۰۲
سرآغازی بر «غزل خراباتی» (۲)
امین ماسوری
۹ شهریور ۱۴۰۲
بهمن رجبی، تنبک و تعهد (۱۰)
سعید مجیدی
۸ شهریور ۱۴۰۲
موسیقی کلاسیک ایرانی و برخی چشماندازهای ممکنِ آینده (۶)
آروین صداقت کیش
۷ شهریور ۱۴۰۲
نگاهی مختصر به صداشناسی تمبک و تیمپانی (۳)
شاهین مهاجری
۶ شهریور ۱۴۰۲
دربارۀ علی تجویدی؛ نغمۀ ریشههای سرو (۳)
علیرضا میرعلی نقی
۵ شهریور ۱۴۰۲
صداقتکیش: یک ارکستر اصلی و یک پشتیبان داریم
علی نجفی ملکی
۴ شهریور ۱۴۰۲
سرآغازی بر «غزل خراباتی» (۱)
امین ماسوری
۳ شهریور ۱۴۰۲
درباره «سرود سی تیر»
گفتگوی هارمونیک
۲ شهریور ۱۴۰۲
موسیقی کلاسیک ایرانی و برخی چشماندازهای ممکنِ آینده (۵)
آروین صداقت کیش
۱ شهریور ۱۴۰۲
بهمن رجبی، تنبک و تعهد (۹)
سعید مجیدی
۳۱ مرداد ۱۴۰۲
دربارۀ علی تجویدی؛ نغمۀ ریشههای سرو (۲)
علیرضا میرعلی نقی
۳۰ مرداد ۱۴۰۲
صداقتکیش: آثار گذشتگان، نیازمند تفسیرهای نو هستند
علی نجفی ملکی
۲۹ مرداد ۱۴۰۲
سکوت… سایه شوم وحشت (۱)
سجاد پورقناد
۲۸ مرداد ۱۴۰۲
سارا رضازاده: اولین شاگردم یک دختر نه ساله بود
سجاد پورقناد
۲۷ مرداد ۱۴۰۲
بهمن رجبی، تنبک و تعهد (۸)
سعید مجیدی
۲۶ مرداد ۱۴۰۲
دربارۀ علی تجویدی؛ نغمۀ ریشههای سرو (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۲۵ مرداد ۱۴۰۲
موسیقی کلاسیک ایرانی و برخی چشماندازهای ممکنِ آینده (۴)
آروین صداقت کیش
۲۴ مرداد ۱۴۰۲
محمد اسماعیلی درگذشت!
گفتگوی هارمونیک
۲۳ مرداد ۱۴۰۲
درباره کتاب «دیجیریدو: خاستگاههای آیینی و تکنیکهای نوازندگی» (۴)
گفتگوی هارمونیک
۲۲ مرداد ۱۴۰۲
بهمن رجبی، تنبک و تعهد (۷)
سعید مجیدی
۲۱ مرداد ۱۴۰۲
وزیری خالق نواهای ماندگار (۴)
علیرضا میرعلی نقی
۲۰ مرداد ۱۴۰۲
وصال دو ساحت از زیبایی، درباره مجید صفری
علیرضا میرعلی نقی
۱۹ مرداد ۱۴۰۲
زیبایی شناسی هنرِ هوش مصنوعی (۵)
ضیاالدین ناظم پور
۱۸ مرداد ۱۴۰۲
درباره کتاب «دیجیریدو: خاستگاههای آیینی و تکنیکهای نوازندگی» (۳)
گفتگوی هارمونیک
۱۷ مرداد ۱۴۰۲
نگاهی مختصر به صداشناسی تمبک و تیمپانی (۲)
شاهین مهاجری
۱۶ مرداد ۱۴۰۲
وزیری خالق نواهای ماندگار (۳)
علیرضا میرعلی نقی
۱۵ مرداد ۱۴۰۲
بهمن رجبی، تنبک و تعهد (۶)
سعید مجیدی
۱۴ مرداد ۱۴۰۲
موسیقی کلاسیک ایرانی و برخی چشماندازهای ممکنِ آینده (۳)
آروین صداقت کیش
۱۳ مرداد ۱۴۰۲
تغییر پوزیسیون صحیح در ویولن (۲)
زهرا نصیری
۱۲ مرداد ۱۴۰۲
درباره کتاب «دیجیریدو: خاستگاههای آیینی و تکنیکهای نوازندگی» (۲)
گفتگوی هارمونیک
۱۱ مرداد ۱۴۰۲
دربارۀ سید حسن کسایی؛ نای افسونگر دوران (۴)
علیرضا میرعلی نقی
۱۰ مرداد ۱۴۰۲
بارگذاری بیشتر
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
دسته بندی ها
موسیقی کلاسیک
1506
موسیقی کلاسیک ایرانی
4068
موسیقی فیلم
91
موسیقی ملل
430
موسیقی معاصر
879
فیزیک و مهندسی موسیقی
166
مصاحبه و گفتگو
463
مطالب عمومی
863
نقد و بررسی
1526
اخبار موسیقی
943
مبانی نظری موسیقی
310
تاریخ موسیقی
240
دانستنی های موسیقی
375
ساز و نوازندگی
689
بایگانی همه نوشته ها
7320
محبوب ترین مطالب
موسیقی سریال میشل استروگف
رابرت وایز کارگردان فیلم “آوای موسیقی” درگذشت
افسانه ۱۹۰۰
ناصری و موسیقی متن فیلم ناخدا خورشید
میکلوش روژا
درگذشت جری گلد اسمیت
اگر نمی توانی مشهورترین باشی، بدنام ترین باش
دوره آموزشی «مبانی موسیقی برای موسیقی فیلم» برگزار می شود
«دیوار» شاهکار موسیقی راک
یادداشتی بر موسیقی متن فیلم «متری شیش و نیم»
سکانسی به نام موسیقی فیلم (۲)
انیو موریکونه – ۱
بیشتر بحث شده است