صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
جستجو
برچسب -موسیقی کلاسیک ایرانی
کلاسیکسازی در دو فضای مجاور، درباره آلبوم «گوهر جان»
علیرضا میرعلی نقی
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
محسن کرامتی؛ خواننده، محقق یا معلم آواز؟ (۴)
سعید مجیدی
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
تابنده: دانشگاه برای من دریچه ای بود به جهان حرفه ای موسیقی
سجاد پورقناد
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
نگاهی به شور در دو ردیف صبا و پایور (۹)
ناهید شجاعیان
۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
محسن کرامتی؛ خواننده، محقق یا معلم آواز؟ (۳)
سعید مجیدی
۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
نگاهی به شور در دو ردیف صبا و پایور (۸)
ناهید شجاعیان
۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
پیرگلو: موسیقی دستگاهی تحت تاثیر موسیقی مغربزمین متنوعتر شد
محمدرضا مقدم
۳۱ فروردین ۱۴۰۱
شناسایی کوتاه یک تریوی بلند ایرانی (۲)
علیرضا میرعلی نقی
۳۰ فروردین ۱۴۰۱
درباره آلبوم ۱۱ دونوازی از علینقی وزیری (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۲۸ فروردین ۱۴۰۱
محسن کرامتی؛ خواننده، محقق یا معلم آواز؟ (۲)
سعید مجیدی
۲۷ فروردین ۱۴۰۱
امیری: این تازه آغاز راه است
علی نجفی ملکی
۲۶ فروردین ۱۴۰۱
تابنده: هنرمند باید فرزند زمانه خود باشد
سجاد پورقناد
۲۵ فروردین ۱۴۰۱
شناسایی کوتاه یک تریوی بلند ایرانی (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۲۴ فروردین ۱۴۰۱
سیری در زندگی و آثار نصرالله زرین پنجه
بهروز مبصری
۲۳ فروردین ۱۴۰۱
نگاهی به شور در دو ردیف صبا و پایور (۷)
ناهید شجاعیان
۲۲ فروردین ۱۴۰۱
نظام «نشانه – معناها» در موسیقی دستگاهی ایران (۹)
محمدرضا ممتازواحد
۲۱ فروردین ۱۴۰۱
محسن کرامتی؛ خواننده، محقق یا معلم آواز؟ (۱)
سعید مجیدی
۱۹ فروردین ۱۴۰۱
گفتگوی هارمونیک هجده ساله شد
گفتگوی هارمونیک
۱۸ فروردین ۱۴۰۱
گلچینی از تاریخ هنری – اجتماعی موسیقی (۲)
علیرضا میرعلی نقی
۱۷ فروردین ۱۴۰۱
امیری: در ابتدا برای آموزش موسیقی کودک، هیچ نداشتیم!
علی نجفی ملکی
۱۶ فروردین ۱۴۰۱
نظام «نشانه – معناها» در موسیقی دستگاهی ایران (۸)
محمدرضا ممتازواحد
۱۵ فروردین ۱۴۰۱
درباره عزیز شعبانی (۳)
علیرضا میرعلی نقی
۱۴ فروردین ۱۴۰۱
تابنده: امروز دوگانه کلاسیک یا آوانگارد نامعتبر است
سجاد پورقناد
۱۳ فروردین ۱۴۰۱
پیرگلو: در مورد بداهه نوازی دیدگاههای متفاوتی وجود دارد
محمدرضا مقدم
۱۲ فروردین ۱۴۰۱
گلچینی از تاریخ هنری – اجتماعی موسیقی (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۱۱ فروردین ۱۴۰۱
نگاهی به شور در دو ردیف صبا و پایور (۶)
ناهید شجاعیان
۱۰ فروردین ۱۴۰۱
امیری: پیش از هر چیز به اجرای موسیقی فولکلور روی آوردم
علی نجفی ملکی
۹ فروردین ۱۴۰۱
موسیقی در سینمای ایران؛ مرتضی حنانه
محمود خوشنام
۸ فروردین ۱۴۰۱
درباره عزیز شعبانی (۲)
علیرضا میرعلی نقی
۷ فروردین ۱۴۰۱
تابنده: وضعیت موسیقی شیراز را با اشتیاق پیگیری میکنم
سجاد پورقناد
۶ فروردین ۱۴۰۱
نگاهی به شور در دو ردیف صبا و پایور (۵)
ناهید شجاعیان
۵ فروردین ۱۴۰۱
درباره آلبوم «ساقه خشک بهار»
علیرضا میرعلی نقی
۴ فروردین ۱۴۰۱
نظام «نشانه – معناها» در موسیقی دستگاهی ایران (۷)
محمدرضا ممتازواحد
۳ فروردین ۱۴۰۱
برای آذربایجان
علیرضا میرعلی نقی
۲ فروردین ۱۴۰۱
امیری: برای آموزش کودک هیچ نداشتیم
علی نجفی ملکی
۲۹ اسفند ۱۴۰۰
ساختار دف کردستان (۷)
محمد طریقت
۲۸ اسفند ۱۴۰۰
درباره عزیز شعبانی (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۲۶ اسفند ۱۴۰۰
تابنده: در جستجوی تنفس در فضاهای فرهنگی تازه مهاجرت کردم
سجاد پورقناد
۲۴ اسفند ۱۴۰۰
این صدای آشنا و گرامی (۲)
علیرضا میرعلی نقی
۲۲ اسفند ۱۴۰۰
نظام «نشانه – معناها» در موسیقی دستگاهی ایران (۶)
محمدرضا ممتازواحد
۲۱ اسفند ۱۴۰۰
بارگذاری بیشتر
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
دسته بندی ها
موسیقی کلاسیک
1505
موسیقی کلاسیک ایرانی
4062
موسیقی فیلم
91
موسیقی ملل
430
موسیقی معاصر
879
فیزیک و مهندسی موسیقی
166
مصاحبه و گفتگو
463
مطالب عمومی
863
نقد و بررسی
1525
اخبار موسیقی
942
مبانی نظری موسیقی
310
تاریخ موسیقی
240
دانستنی های موسیقی
375
ساز و نوازندگی
689
بایگانی همه نوشته ها
7313
محبوب ترین مطالب
موسیقی سریال میشل استروگف
رابرت وایز کارگردان فیلم “آوای موسیقی” درگذشت
افسانه ۱۹۰۰
ناصری و موسیقی متن فیلم ناخدا خورشید
میکلوش روژا
درگذشت جری گلد اسمیت
اگر نمی توانی مشهورترین باشی، بدنام ترین باش
دوره آموزشی «مبانی موسیقی برای موسیقی فیلم» برگزار می شود
یادداشتی بر موسیقی متن فیلم «متری شیش و نیم»
«دیوار» شاهکار موسیقی راک
سکانسی به نام موسیقی فیلم (۲)
انیو موریکونه – ۱
بیشتر بحث شده است