صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
جستجو
برچسب -موسیقی کلاسیک ایرانی
روالهای مشابه و منابع سهگانه در آهنگسازی لوریس چکناوریان (۱)
آروین صداقت کیش
۲۸ شهریور ۱۴۰۲
صداقتکیش: ارکستر ما کاملا خودگردان است
علی نجفی ملکی
۲۷ شهریور ۱۴۰۲
دربارۀ علی تجویدی؛ نغمۀ ریشههای سرو (۴)
علیرضا میرعلی نقی
۲۶ شهریور ۱۴۰۲
جایگاه موسیقی اعتراضی در هنر لرستان (۲)
امین ماسوری
۲۵ شهریور ۱۴۰۲
بهمن رجبی، تنبک و تعهد (۱۲)
سعید مجیدی
۲۴ شهریور ۱۴۰۲
ابزارهای انتقالِ لحن در موسیقی باکلام (۲)
محمدرضا ممتازواحد
۲۳ شهریور ۱۴۰۲
سکوت… سایه شوم وحشت (۳)
سجاد پورقناد
۲۰ شهریور ۱۴۰۲
صداقتکیش: مشکل ما در استفاده از سازهای ارتقا یافته، اقتصادی است
علی نجفی ملکی
۱۹ شهریور ۱۴۰۲
رضازاده: در تدریس به کودکان مهر و عشق اولویت دارد
سجاد پورقناد
۱۸ شهریور ۱۴۰۲
جایگاه موسیقی اعتراضی در هنر لرستان (۱)
امین ماسوری
۱۷ شهریور ۱۴۰۲
ابزارهای انتقالِ لحن در موسیقی باکلام (۱)
محمدرضا ممتازواحد
۱۶ شهریور ۱۴۰۲
موسیقی کلاسیک ایرانی و برخی چشماندازهای ممکنِ آینده (۷)
آروین صداقت کیش
۱۴ شهریور ۱۴۰۲
بهمن رجبی، تنبک و تعهد (۱۱)
سعید مجیدی
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
درباره جایگاه اجتماعی و هنری آذین موحد
سجاد پورقناد
۱۲ شهریور ۱۴۰۲
صداقتکیش: ممکن است در بعضی قطعات به تقویت صدا نیاز داشته باشیم
علی نجفی ملکی
۱۱ شهریور ۱۴۰۲
سکوت… سایه شوم وحشت (۲)
سجاد پورقناد
۱۰ شهریور ۱۴۰۲
بهمن رجبی، تنبک و تعهد (۱۰)
سعید مجیدی
۸ شهریور ۱۴۰۲
موسیقی کلاسیک ایرانی و برخی چشماندازهای ممکنِ آینده (۶)
آروین صداقت کیش
۷ شهریور ۱۴۰۲
دربارۀ علی تجویدی؛ نغمۀ ریشههای سرو (۳)
علیرضا میرعلی نقی
۵ شهریور ۱۴۰۲
صداقتکیش: یک ارکستر اصلی و یک پشتیبان داریم
علی نجفی ملکی
۴ شهریور ۱۴۰۲
درباره «سرود سی تیر»
گفتگوی هارمونیک
۲ شهریور ۱۴۰۲
موسیقی کلاسیک ایرانی و برخی چشماندازهای ممکنِ آینده (۵)
آروین صداقت کیش
۱ شهریور ۱۴۰۲
بهمن رجبی، تنبک و تعهد (۹)
سعید مجیدی
۳۱ مرداد ۱۴۰۲
دربارۀ علی تجویدی؛ نغمۀ ریشههای سرو (۲)
علیرضا میرعلی نقی
۳۰ مرداد ۱۴۰۲
صداقتکیش: آثار گذشتگان، نیازمند تفسیرهای نو هستند
علی نجفی ملکی
۲۹ مرداد ۱۴۰۲
سکوت… سایه شوم وحشت (۱)
سجاد پورقناد
۲۸ مرداد ۱۴۰۲
سارا رضازاده: اولین شاگردم یک دختر نه ساله بود
سجاد پورقناد
۲۷ مرداد ۱۴۰۲
بهمن رجبی، تنبک و تعهد (۸)
سعید مجیدی
۲۶ مرداد ۱۴۰۲
دربارۀ علی تجویدی؛ نغمۀ ریشههای سرو (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۲۵ مرداد ۱۴۰۲
موسیقی کلاسیک ایرانی و برخی چشماندازهای ممکنِ آینده (۴)
آروین صداقت کیش
۲۴ مرداد ۱۴۰۲
محمد اسماعیلی درگذشت!
گفتگوی هارمونیک
۲۳ مرداد ۱۴۰۲
بهمن رجبی، تنبک و تعهد (۷)
سعید مجیدی
۲۱ مرداد ۱۴۰۲
وزیری خالق نواهای ماندگار (۴)
علیرضا میرعلی نقی
۲۰ مرداد ۱۴۰۲
وصال دو ساحت از زیبایی، درباره مجید صفری
علیرضا میرعلی نقی
۱۹ مرداد ۱۴۰۲
وزیری خالق نواهای ماندگار (۳)
علیرضا میرعلی نقی
۱۵ مرداد ۱۴۰۲
بهمن رجبی، تنبک و تعهد (۶)
سعید مجیدی
۱۴ مرداد ۱۴۰۲
موسیقی کلاسیک ایرانی و برخی چشماندازهای ممکنِ آینده (۳)
آروین صداقت کیش
۱۳ مرداد ۱۴۰۲
دربارۀ سید حسن کسایی؛ نای افسونگر دوران (۴)
علیرضا میرعلی نقی
۱۰ مرداد ۱۴۰۲
جوابیه نوازندگان اخراجی به گفت و گوی مدیر عامل بنیاد رودکی
گفتگوی هارمونیک
۹ مرداد ۱۴۰۲
بهمن رجبی، تنبک و تعهد (۵)
سعید مجیدی
۸ مرداد ۱۴۰۲
بارگذاری بیشتر
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
دسته بندی ها
موسیقی کلاسیک
1580
موسیقی کلاسیک ایرانی
4354
موسیقی فیلم
95
موسیقی ملل
470
موسیقی معاصر
910
فیزیک و مهندسی موسیقی
170
مصاحبه و گفتگو
487
مطالب عمومی
917
نقد و بررسی
1648
اخبار موسیقی
1019
مبانی نظری موسیقی
321
تاریخ موسیقی
240
دانستنی های موسیقی
375
ساز و نوازندگی
747
بایگانی همه نوشته ها
7825
محبوب ترین مطالب
موسیقی سریال میشل استروگف
«دیوار» شاهکار موسیقی راک
رابرت وایز کارگردان فیلم “آوای موسیقی” درگذشت
افسانه ۱۹۰۰
درگذشت جری گلد اسمیت
ناصری و موسیقی متن فیلم ناخدا خورشید
میکلوش روژا
اگر نمی توانی مشهورترین باشی، بدنام ترین باش
سکانسی به نام موسیقی فیلم (۲)
دوره آموزشی «مبانی موسیقی برای موسیقی فیلم» برگزار می شود
یادداشتی بر موسیقی متن فیلم «متری شیش و نیم»
انیو موریکونه – ۱
بیشتر بحث شده است