صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
جستجو
برچسب -بایگانی همه نوشته ها
به یاد فرهاد ارژنگی (۴)
علیرضا میرعلی نقی
۲۵ فروردین ۱۴۰۴
شش نکته برای تمرین پاساژهای سریع (۱)
زهرا نصیری
۲۴ فروردین ۱۴۰۴
یادبودی برای لوید میلر (۱)
گفتگوی هارمونیک
۲۳ فروردین ۱۴۰۴
پژوهش دربارۀ ساختار و اجرای فواصل موسیقایی ایران (۴)
راضیه جیران زاده
۲۲ فروردین ۱۴۰۴
به یاد فرهاد ارژنگی (۳)
علیرضا میرعلی نقی
۲۱ فروردین ۱۴۰۴
«رهبری و آماده سازی آنسامبلهای سازی» (۱۸)
نزهت امیری
۲۰ فروردین ۱۴۰۴
به بهانه هشت مارس روز جهانی زن، یادداشتی درباره نزهت امیری (۴)
کیوان پهلوان
۱۹ فروردین ۱۴۰۴
گفتگوی هارمونیک بیست و یک ساله شد
گفتگوی هارمونیک
۱۸ فروردین ۱۴۰۴
پژوهش دربارۀ ساختار و اجرای فواصل موسیقایی ایران (۳)
راضیه جیران زاده
۱۶ فروردین ۱۴۰۴
«نماد، نشانه و معنا» در موسیقی لُری (۳)
امین ماسوری
۱۵ فروردین ۱۴۰۴
به یاد فرهاد ارژنگی (۲)
علیرضا میرعلی نقی
۱۴ فروردین ۱۴۰۴
نگاهی به آلبوم «خدای وحشی» آخرین اثر نیک کیو
آزاده قاسمی
۱۳ فروردین ۱۴۰۴
«رهبری و آماده سازی آنسامبلهای سازی» (۱۷)
گفتگوی هارمونیک
۱۲ فروردین ۱۴۰۴
پژوهش دربارۀ ساختار و اجرای فواصل موسیقایی ایران (۲)
راضیه جیران زاده
۱۱ فروردین ۱۴۰۴
به مناسبت روز جهانی زنان در موسیقی
گفتگوی هارمونیک
۱۰ فروردین ۱۴۰۴
«نماد، نشانه و معنا» در موسیقی لُری (۲)
امین ماسوری
۹ فروردین ۱۴۰۴
تار و تاریخ علیه تفکرات تجزیه طلبانه
گفتگوی هارمونیک
۸ فروردین ۱۴۰۴
به یاد فرهاد ارژنگی (۱)
علیرضا میرعلی نقی
۷ فروردین ۱۴۰۴
به یاد امیرتنبک؛ هنرمند بیداردل؛ امیر بیداریان
علیرضا میرعلی نقی
۶ فروردین ۱۴۰۴
آواهای تابو (۸)
محمدعلی پورخصالیان
۵ فروردین ۱۴۰۴
«نماد، نشانه و معنا» در موسیقی لُری (۱)
امین ماسوری
۴ فروردین ۱۴۰۴
به بهانه هشت مارس روز جهانی زن، یادداشتی درباره نزهت امیری (۳)
کیوان پهلوان
۳ فروردین ۱۴۰۴
وضع غبارآلود موسیقی پسا کودتای ۲۸ امرداد
هومن ظریف
۲ فروردین ۱۴۰۴
یادداشت بهاری…
امین ماسوری
۱ فروردین ۱۴۰۴
آواهای تابو (۷)
محمدعلی پورخصالیان
۳۰ اسفند ۱۴۰۳
تاملی کوتاه درباره موسیقی جنگ هشت ساله
علیرضا میرعلی نقی
۲۹ اسفند ۱۴۰۳
پژوهش دربارۀ ساختار و اجرای فواصل موسیقایی ایران (۱)
گفتگوی هارمونیک
۲۸ اسفند ۱۴۰۳
هنرِ هنرمند یا ایدئولوژیِ هنرمند: تعادل میان خلاقیت و پیام (۲)
امین ماسوری
۲۷ اسفند ۱۴۰۳
به بهانه هشت مارس روز جهانی زن، یادداشتی درباره نزهت امیری (۲)
کیوان پهلوان
۲۶ اسفند ۱۴۰۳
«رهبری و آماده سازی آنسامبلهای سازی» (۱۶)
نزهت امیری
۲۵ اسفند ۱۴۰۳
نوشتاری به مناسبت درگذشت امینالله رشیدی (۴)
علیرضا میرعلی نقی
۲۴ اسفند ۱۴۰۳
نامه روحالله خالقی به مدیر مجله موزیک ایران، شهریور ۱۳۳۷
روح الله خالقی
۲۳ اسفند ۱۴۰۳
آواهای تابو (۶)
محمدعلی پورخصالیان
۲۲ اسفند ۱۴۰۳
جشنواره ملی موسیقی باران برگزار میشود
گفتگوی هارمونیک
۲۱ اسفند ۱۴۰۳
نخستین بزرگداشت جناب دماوندی پس از ۱۵۰ سال برگزار میشود
گفتگوی هارمونیک
۲۰ اسفند ۱۴۰۳
به بهانه هشت مارس روز جهانی زن، یادداشتی درباره نزهت امیری (۱)
کیوان پهلوان
۱۹ اسفند ۱۴۰۳
داریوش رفیعی و دوگانه سرزنش و ترحم
سجاد پورقناد
۱۸ اسفند ۱۴۰۳
هنرِ هنرمند یا ایدئولوژیِ هنرمند: تعادل میان خلاقیت و پیام (۱)
امین ماسوری
۱۷ اسفند ۱۴۰۳
آواهای تابو (۵)
محمدعلی پورخصالیان
۱۶ اسفند ۱۴۰۳
موسیقیدانان زرند
بهروز مبصری
۱۵ اسفند ۱۴۰۳
بارگذاری بیشتر
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
دسته بندی ها
موسیقی کلاسیک
1580
موسیقی کلاسیک ایرانی
4354
موسیقی فیلم
95
موسیقی ملل
470
موسیقی معاصر
910
فیزیک و مهندسی موسیقی
170
مصاحبه و گفتگو
487
مطالب عمومی
917
نقد و بررسی
1648
اخبار موسیقی
1019
مبانی نظری موسیقی
321
تاریخ موسیقی
240
دانستنی های موسیقی
375
ساز و نوازندگی
748
بایگانی همه نوشته ها
7826
محبوب ترین مطالب
موسیقی سریال میشل استروگف
«دیوار» شاهکار موسیقی راک
رابرت وایز کارگردان فیلم “آوای موسیقی” درگذشت
افسانه ۱۹۰۰
درگذشت جری گلد اسمیت
ناصری و موسیقی متن فیلم ناخدا خورشید
میکلوش روژا
اگر نمی توانی مشهورترین باشی، بدنام ترین باش
سکانسی به نام موسیقی فیلم (۲)
دوره آموزشی «مبانی موسیقی برای موسیقی فیلم» برگزار می شود
یادداشتی بر موسیقی متن فیلم «متری شیش و نیم»
انیو موریکونه – ۱
بیشتر بحث شده است