صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
جستجو
جستجو
برچسب -بایگانی همه نوشته ها
نوای شب زنده داری (I)
محمدعلی پورخصالیان
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
۷۰ سال موسیقی پاپ ایران (VIII)
علیرضا میرعلی نقی
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
مسعود شعاری سیرِِ خلاق نوازندگی (II)
سعید مجیدی
۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
اندر حکایت «تصنیف» (V)
علیرضا میرعلی نقی
۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
روند تاریخی مبانی موسیقی (I)
آروین صداقت کیش
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
آواز ِ«امیری» و مقایسهی آن در شرق و غرب مازندران (IX)
مسعود پورقریب
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
۷۰ سال موسیقی پاپ ایران (VII)
علیرضا میرعلی نقی
۳۱ فروردین ۱۴۰۲
پرسش از ارتباط گفتمانهای موسیقایی و جریان چپ در ایران (XIV)
آروین صداقت کیش
۳۰ فروردین ۱۴۰۲
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (XI)
محمد طریقت
۲۹ فروردین ۱۴۰۲
بربط یا عود (IV)
حسینعلی ملاح
۲۸ فروردین ۱۴۰۲
میراث روجرو کییِزا
پیمان شیرالی
۲۷ فروردین ۱۴۰۲
مسعود شعاری سیرِِ خلاق نوازندگی (I)
سعید مجیدی
۲۶ فروردین ۱۴۰۲
آواز ِ«امیری» و مقایسهی آن در شرق و غرب مازندران (VIII)
مسعود پورقریب
۲۵ فروردین ۱۴۰۲
پوپل: از دکتر شریفیان تنها در زمینه آهنگسازی تاثیر نگرفتم
سجاد پورقناد
۲۴ فروردین ۱۴۰۲
۷۰ سال موسیقی پاپ ایران (VI)
علیرضا میرعلی نقی
۲۴ فروردین ۱۴۰۲
پرسش از ارتباط گفتمانهای موسیقایی و جریان چپ در ایران (XIII)
آروین صداقت کیش
۲۳ فروردین ۱۴۰۲
بربط یا عود (III)
حسینعلی ملاح
۲۲ فروردین ۱۴۰۲
اندر حکایت «تصنیف» (IV)
علیرضا میرعلی نقی
۲۱ فروردین ۱۴۰۲
گزارههایی در بابِ شناختِ فُرم و سبک (II)
محمدرضا ممتازواحد
۲۰ فروردین ۱۴۰۲
پوپل: «بیژن و منیژه»، علاقه ای بود که منجر به سفارش شد!
سجاد پورقناد
۱۹ فروردین ۱۴۰۲
گفتگوی هارمونیک نوزده ساله شد
گفتگوی هارمونیک
۱۸ فروردین ۱۴۰۲
بربط یا عود (III)
حسینعلی ملاح
۱۷ فروردین ۱۴۰۲
کنسرت مجازی و جهان موسیقی (II)
آروین صداقت کیش
۱۶ فروردین ۱۴۰۲
گزارههایی در بابِ شناختِ فُرم و سبک (V)
محمدرضا ممتازواحد
۱۵ فروردین ۱۴۰۲
اندر حکایت «تصنیف» (III)
علیرضا میرعلی نقی
۱۵ فروردین ۱۴۰۲
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (X)
محمد طریقت
۱۴ فروردین ۱۴۰۲
پرسش از ارتباط گفتمانهای موسیقایی و جریان چپ در ایران (XII)
آروین صداقت کیش
۱۳ فروردین ۱۴۰۲
۷۰ سال موسیقی پاپ ایران (V)
علیرضا میرعلی نقی
۱۲ فروردین ۱۴۰۲
گزارههایی در بابِ شناختِ فُرم و سبک (I)
محمدرضا ممتازواحد
۱۱ فروردین ۱۴۰۲
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (IX)
محمد طریقت
۱۰ فروردین ۱۴۰۲
اندر حکایت «تصنیف» (II)
علیرضا میرعلی نقی
۹ فروردین ۱۴۰۲
کنسرت مجازی و جهان موسیقی (I)
آروین صداقت کیش
۸ فروردین ۱۴۰۲
بربط یا عود (II)
حسینعلی ملاح
۷ فروردین ۱۴۰۲
۷۰ سال موسیقی پاپ ایران (IV)
علیرضا میرعلی نقی
۶ فروردین ۱۴۰۲
پرسش از ارتباط گفتمانهای موسیقایی و جریان چپ در ایران (XI)
آروین صداقت کیش
۵ فروردین ۱۴۰۲
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (XII)
محمد طریقت
۵ فروردین ۱۴۰۲
نقش دف و دفنوازی در باورهای ملّت کُرد با تاکید بر شهر سنندج (VIII)
محمد طریقت
۴ فروردین ۱۴۰۲
بربط یا عود (I)
حسینعلی ملاح
۳ فروردین ۱۴۰۲
اندر حکایت «تصنیف» (I)
علیرضا میرعلی نقی
۲ فروردین ۱۴۰۲
سالِ سیاه، چنگ، دولاچنگ
هادی سپهری
۱ فروردین ۱۴۰۲
بارگذاری بیشتر
صفحه نخست
موضوعات
موسیقی کلاسیک ایرانی
موسیقی کلاسیک
نقد و بررسی
اخبار موسیقی
مطالب عمومی
ساز و نوازندگی
موسیقی معاصر
مصاحبه و گفتگو
دانستنی های موسیقی
ارتباط باما
نویسندگان
قوانین ما
درباره ما
English
دسته بندی ها
موسیقی کلاسیک
1465
موسیقی کلاسیک ایرانی
3854
موسیقی فیلم
84
موسیقی ملل
396
موسیقی معاصر
874
فیزیک و مهندسی موسیقی
161
مصاحبه و گفتگو
454
مطالب عمومی
851
نقد و بررسی
1426
اخبار موسیقی
895
مبانی نظری موسیقی
306
تاریخ موسیقی
240
دانستنی های موسیقی
371
ساز و نوازندگی
672
بایگانی همه نوشته ها
7004
محبوب ترین مطالب
موسیقی سریال میشل استروگف
رابرت وایز کارگردان فیلم “آوای موسیقی” درگذشت
افسانه ۱۹۰۰
ناصری و موسیقی متن فیلم ناخدا خورشید
یادداشتی بر موسیقی متن فیلم «متری شیش و نیم»
دوره آموزشی «مبانی موسیقی برای موسیقی فیلم» برگزار می شود
اگر نمی توانی مشهورترین باشی، بدنام ترین باش
سکانسی به نام موسیقی فیلم (II)
میکلوش روژا
درگذشت جری گلد اسمیت
پدرخوانده (۱۹۷۲)
انیو موریکونه – ۱
بیشتر بحث شده است