گفتگوی هارمونیک | Harmony Talk

نشست خبری جشنواره وبلاگها و سایتهای موسیقی ایران برگزار شد

صبح امروز،‌ نشست خبری جشنواره وبلاگها و سایتهای موسیقی ایران در آمفی تئاتر انجمن صنفی روزنامه نگاران برگزار شد. در این برنامه که با حضور هیات داوران این جشنواره اجرا شد، فراخوان جشنواره و انگیزه و اهداف این مسابقه توسط دست اندرکاران این جشنواره اعلام شد.

پیمان سلطانی به عنوان سخنگوی هیات مدیره در این نشست با اعلام نام هیات داوران (که پیمان سلطانی، حمیدرضا عاطفی، ابوالحسن مختاباد، حسین علیشاپور، آروین صداقت کیش هستند) افزود، تمام افرادی که داوری این مسابقه را به عهده دارند در محیط سایبر فعالیت مداوم دارند و با این محیط کاملا آشنا هستند.
سجاد پورقناد نیز که دبیری این جشنواره را به عهده دارد با اشاره به این موضوع که طبق قانون جشنواره، همه وبلاگها و سایتهایی که متعلق به عوامل جشنواره هستند، از شرکت در مسابقه محرومند، افزود، سایتهایی همچون “گفتگوی هارمونیک” و وبلاگهایی همچون “سربانگ”، “راست چپ کوک” و “موسیقی زمان ما” از بخش رقابتی حذف خواهند شد.

در ادامه دبیر جشنواره به اعلام آدرس وب سایت جشنواره (webmusic.ir) و قرائت فراخوان جشنواره به این شرح پرداخت:

الف) اهداف جشنواره:

۱.ایجاد انگیزه در وبلاگ نویسان

۲. شناسایی وبلاگها و سایتهای موسیقی

۳. جلب توجه اهالی موسیقی به فعالیتهای اینترنتی در این حوزه

۴. معرفی استعدادها و نویسندگان برتر موسیقی درفضای مجازی

۵. نقد و ارزیابی وبلاگها و سایتهای موسیقی

۶. ارتقای سطح کیفی وبلاگها و سایتهای موسیقی

۷. گسترش حوزه ی مخاطب در خصوص وبلاگها و سایتهای موسیقی

ب) تعاریف کلی:

۱. جشنواره صرفا در حوزه سایتها و وبلاگهای حوزه ی موسیقی که به زبان فارسی مطلب منتشر می کنند برگزار می شود.

۲. رقابت در رشته های ۱- گفتگو ۲- گزارش ۳- مقاله ۴- یادداشت ۵- نقد ۶- سایت برگزیده ۷- وبلاگ برگزیده ۸ عکس برگزار می شود.

ج) شرایط شرکت در جشنواره:

۱. تنها آثاری از سایتها و وبلاگها می توانند در جشنواره شرکت کنند که تاریخ انتشار آنها از ابتدای سال ۸۷ تا پایان تیر ماه سال ۸۸ باشد.

۲. آثار باید در قالب word یا pdf الزاما به همراه آدرس اینتر نتی صفحه ای که در آن منتشر شده اند، فرستاده شود.

۳. هر فرد باید ۲ تا ۳ اثر را در جشنواره شرکت دهد.(این بند شامل آثاری که بیش از یک مولف دارند نیز می شود)

۴. هر فرد تنها می تواند در دو رشته شرکت کند.

د) شیوه ی ارسال آثار به جشنواره:

۱. فایل آثار باید به همراه لینک صفحه ی اینترنتی اثر در قالب های یاد شده در بند «ج» حد اکثر تا تاریخ ۳۱/۴/۸۸ به آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) جشنواره ارسال گردد.

۲. فایل آثار ارسالی باید حاوی مشخصات دقیق صاحب اثر (۱- نام و نام خانوادگی ۲- نام پدر ۳- شماره ی شناسنامه ۴- آدرس دقیق ۵- تلفن ۶- ایمیل متعلق به صاحب اثر) باشد.

تذکر: در صورتی که مشخصات مذکور در بند «د» جعلی یا ناقص باشد، آثار از رقابتها حذف می شوند.

گفتگوی هارمونیک

گفتگوی هارمونیک

مجله آنلاین «گفتگوی هارمونیک» در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین وبلاگ تخصصی و مستقل موسیقی آغاز به کار کرد. وب سایت «گفتگوی هارمونیک»، امروز قدیمی ترین مجله آنلاین موسیقی فارسی محسوب می شود که به صورت روزانه به روزرسانی می شود.

دیدگاه ها ۵

  • با سلام

    شرکت کنندگان در جشنواره لزوما باید وبلاگی موسیقیایی از خود داشته باشند یا نقدهایی که گهگاه در میان بقیه مطالب در وبلاگی عمومی قرار داده اند نیز می توانند در مسابقه شرکت دهند؟

  • خانم مرجان مطلب شما باید روی سایت یا وبلاگی منتشر شده باشد که لینک مشخصی داشته باشد، لازم نیست که حتما متن شما در سایت یا وبلاگ شخصی شما منتشر شده باشد. لطفا برای اطلاعات بیشتر به وب سایت جشنواره مراجعه کنید.

  • دوستان عزیز به طور کلی جهت گیری و موضوع یک مقاله باعث شرکت یا عدم شرکت آن در این جشنواره نمی شود. هر نوع مقاله ی (اعم از آموزشی یا غیر از آن) می تواند در این جشنواره شرکت کند.

بیشتر بحث شده است